Archief - Alpha Protocol

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CptCusack

Legacy Member
Spel is nog sealed. Ook elders aangeboden. Belgische versie.

Min 45 excl.

Meeneem 48 excl.

kevindb

Legacy Member
Interesse in boxed N64 met enkele games? Zag in ander topic dat je daar op geboden had..

CptCusack

Legacy Member
@kevindb: welke games zijn er precies bij? Heb vooral interesse in complete games.
@NanZihan: genoteerd.

Daimakaimura

Legacy Member
Ik heb ook nog een resem complete games op de N64
en heb ook intresse in uw xbox 360 spel ;p

CptCusack

Legacy Member
Daimakaimura zei:
Ik heb ook nog een resem complete games op de N64
en heb ook intresse in uw xbox 360 spel ;p

Mss een opsommingetje maken dan ;)
Compleet betekent bij mij wel in perfecte staat en met inlay en dergelijke erbij, dus geen doosjes die ergens diep in de zolder tussen 2 kasten hebben gestoken hé ;)

kevindb

Legacy Member
Compleet en met inlay: Super mario 64, Body Harvest, Carmageddon 64
cart only: pokemon stadium 1 en 2

CptCusack

Legacy Member
kevindb zei:
Compleet en met inlay: Super mario 64, Body Harvest, Carmageddon 64
cart only: pokemon stadium 1 en 2

Geen interesse eigenlijk in, heb alles al behalve carmageddon, dus ik ga voorlopig voor het geldbod.

BTW, ik sluit morgenavond om 20u00 af.

Daimakaimura

Legacy Member
CaptCusack zei:
Mss een opsommingetje maken dan ;)
Compleet betekent bij mij wel in perfecte staat en met inlay en dergelijke erbij, dus geen doosjes die ergens diep in de zolder tussen 2 kasten hebben gestoken hé ;)

ik heb nog
- Banjo kazooie
- Banjo tooie
- mario kart (classic)
- mickey speedway
- Paper mario
- ... nog een heel deel

ma sinds ik niet thuis zit in mijn ouderlijk huis waar ze liggen, kan ik ze niet allemaal meer opnoemen meer had er toch op de 20 ofzo met doos endergelijke compleet

CptCusack

Legacy Member
Daimakaimura zei:
ik heb nog
- Banjo kazooie
- Banjo tooie
- mario kart (classic)
- mickey speedway
- Paper mario
- ... nog een heel deel

ma sinds ik niet thuis zit in mijn ouderlijk huis waar ze liggen, kan ik ze niet allemaal meer opnoemen meer had er toch op de 20 ofzo met doos endergelijke compleet

heb wel interesse daarin. Laten we afspreken dat je bij gelegenheid dat lijstje doorstuurt en dan kunnen we wel iets regelen :)

Daimakaimura

Legacy Member
oké dit zijn mijn complete N64 games

Bust a move 3
Mystical ninja starring goemon
Mario kart 64
Qauke 2
Hybrid Heaven
Bass hunter 64
Donkey kong 64
diddy kong racing
blast corps
Banjo kazooie
Banjo tooie
Carmeggadon 64
Excite bike 64
Turok 2
Body harvest
Mickey speedway USA
Castlevania 64
Killer instinct Gold

dan nog een 60 tal carts los die lijst kan ik u ook nog bezorgen als ge wil
laat mij iets weten, mail me anders dan kan ik sneller reageren

CptCusack

Legacy Member
@daima: ik zal het lijstje eens bekijken en laat je iets weten
@nanzihan: je krijgt pm :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan