rafbanaan
Legacy Member
Ik heb 6x Microsoft points 4200 en mogen weg. Ik had credits staan en wou deze liefst als geld ontvangen, dus heb ik de kaartjes genomen.
Prijs voor een kaartje: €40 [meeneem]
Ik verstuur de codes bij ontvangen van het bedrag of hoge itrader.
De minimum staat vast, aangezien ik niet teveel wil verliezen. Na het plaatsen van een bod sluit ik deze na 2 uur af.
Prijs voor een kaartje: €40 [meeneem]
Ik verstuur de codes bij ontvangen van het bedrag of hoge itrader.
De minimum staat vast, aangezien ik niet teveel wil verliezen. Na het plaatsen van een bod sluit ik deze na 2 uur af.
