Archief - 30 GAMES + ACC + RROD XBOX HDMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Batse

Legacy Member
XBOX 360 Stuurwiel, pedalen en montageset

XBOX 360 originele GAMES : 30 stuks

- Fable II

- Turok

- Far Cry 2

- Dead or Alive 4

- Command and Conquer : Tiberium Wars

- Assassins Creed

- Halo 3

- Bad Company

- Civilization : Revolution

- Command and Conquer : Kane's Wrath

- Need for Speed Carbon (coll. ed.)

- Gears of War 2

- Rock star Table Tennis

- Saints Row 2

- Forza Motorsport 2

- Saints Row

- Call of Duty 4 : Modern Warfare

- Farcry Instincts

- Fifa 07

- GTA IV

- Gears of War

- LOTR : Battle for middle Earth

- Call of Duty 3

- Virtua Tennis 3

- NBA live 08

- Viva Pinata

- Kameo

- Conan

- Ghost Recon : Advanced Warfighter

250 EURO ALL IN! (wel zelf af te halen) :applause::niceone:

molo

Legacy Member
is het mogelijk om in antwerpen af te spreken ? Want met openbaar vervoer is het geloof ik anderhalf uur naar Bornem. Als het mogelijk is bied ik 40 euro voor xbox+controllers

Batse

Legacy Member
De RROD 360, de kabels, de twee controllers, de snellader en 2 batterijen voor 80 EURO dan breng ik hem naar antwerpen of zorg ik dat hij ergens in de buurt van mol geraakt... (ofwel buurt van olen ofwel buurt van neerpelt)

molo

Legacy Member
Batse zei:
De RROD 360, de kabels, de twee controllers, de snellader en 2 batterijen voor 80 EURO dan breng ik hem naar antwerpen of zorg ik dat hij ergens in de buurt van mol geraakt... (ofwel buurt van olen ofwel buurt van neerpelt)

Zou je het doen voor 60 ?

jeroman

Legacy Member
Hoe oud is de xbox 360?
Is er een harde schijf bij?
Van welk merk is de XBOX 360 Stuurwiel, pedalen en montageset?

Mvg Jeroen

Batse

Legacy Member
de vorige RROD van een jaar geleden heb ik een nieuwe 360 toegestuurd gekregen

er is zeker een Harde schijf bij
het is het originele XBOX360 stuurwiel, pedalen en montageset.

Batse

Legacy Member
jeroman zei:
Hoe oud is de xbox 360?
Is er een harde schijf bij?
Van welk merk is de XBOX 360 Stuurwiel, pedalen en montageset?

Mvg Jeroen

de vorige RROD van een jaar geleden heb ik een nieuwe 360 toegestuurd gekregen

er is zeker een Harde schijf bij
het is het originele XBOX360 stuurwiel, pedalen en montageset.

molo

Legacy Member
70 euro is mij net iets te veel voor een rrod xbox met HDMI normaal geef ik daar 30 euro voor. En controllers zonder batterijen en snellader ben ik niet veel mee he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan