Kristof
Legacy Member
ik verkoop dus 3 keer 2100 MS punten
Ze zijn nog gesealed in doosje
mogen weg voor 22€ het stuk
indien gewenst kan ik het gesealed doosje opsturen en dan kost het 2€
ik kan ook alleen het ongekrast kaartje sturen en dan kost her 60 cent
of ik kan gewoon de code doorsturen en dat is gratis
Ze zijn nog gesealed in doosje
mogen weg voor 22€ het stuk
indien gewenst kan ik het gesealed doosje opsturen en dan kost het 2€
ik kan ook alleen het ongekrast kaartje sturen en dan kost her 60 cent
of ik kan gewoon de code doorsturen en dat is gratis
