Archief - 2 XBOX'en met xecuter, XBMC, infrarood

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Petek

Legacy Member
ik doe mijn 2 media center xbox'en weg. het gaat om :
1. zwarte xbox met xecuter, xbmc, infrarood, xir (remote power on/off) en alle kabels.

VERKOCHT

2. doorschijnende xbox met xecuter, xbmc, infrarood, xir (remote power on/off) en alle kabels + afstandsbediening + advanced (svideo) out.

50 euro

Bauwens666

Legacy Member
Zeer geïnteresseerd, heb zelf al een xbmc staan, maar zou er nog 1 (of mss 2) bij willen. Wat houdt die xecuter en infrarood juist in?

Petek

Legacy Member
xecuter is de chip die je nodig hebt om er xbmc te kunnen opzetten
infrarood zorgt ervoor dat je de xbox met een (universele) afstandsbediening kunt bedienen
xir-infrarood zorgt ervoor dat je via die (universele) afstandsbediening je xbox van in je luie stoel kunt op en af zetten. Origineel kan je dat niet met XBOX 1.
Let wel op : voor de zwarte komt er morgen normaal al iemand kijken.

Bauwens666

Legacy Member
Ok, ik heb soms idd ook geen zin om uit men zetel te komen om hem aan te steken :D.

50€ voor die doorzichtige dan. Zou je dat eens kunnen bekijken om dat op te sturen? Je moet dan maar zeggen hoeveel het is.

Petek

Legacy Member
Even voor alle duidelijkheid, want ik zie dat je een xbox 360 hebt, dit zijn xbox 1 modellen met xbmc op hé.

ik kan verzenden via kiala voor 4 euro, of met de post, maar daar neem ik taxipost secur, en een xbox is vrij zwaar.... als je dat wil zal ik de prijs eens moeten bekijken.

Moet ik je ook iets laten weten indien de persoon voor de zwarte xbox afhaakt ?

Bauwens666

Legacy Member
Petek zei:
Even voor alle duidelijkheid, want ik zie dat je een xbox 360 hebt, dit zijn xbox 1 modellen met xbmc op hé.

ik kan verzenden via kiala voor 4 euro, of met de post, maar daar neem ik taxipost secur, en een xbox is vrij zwaar.... als je dat wil zal ik de prijs eens moeten bekijken.

Moet ik je ook iets laten weten indien de persoon voor de zwarte xbox afhaakt ?

Ja dat weet ik, ik heb hier al een originele Xbox staan met XBMC op. Werkt perfect hier, dus ik zocht nog een originele Xbox om er zelf nog eens XBMC op te plaatsen. Maar aangezien het er al op staat is dit eigenlijk perfect.

Als je me de prijs kan zeggen van taxipost? PM me anders ook uw rekeningnummer. Als ik dan de prijs weet van de verzendeing stort ik meteen alles over.

Als de persoon afhaakt mag je me iets melden, maar ik kan niks beloven, want hij zou niet voor mij zijn.

Petek

Legacy Member
Ok dan zal ik straks mijn weegschaal eens uithalen om de boel te wegen voor taxipost secur. Meer nieuws straks ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan