Archief - 1 maand Xbox Live Gold

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hamiltoe

Legacy Member
Code zal ik PM'en.

Zodra je een screenshot kan mailen van de overschrijving, PM ik de code.

prijs: 6 euro

Ov3rid3r

Legacy Member
en gij durft geld te vragen voor iets wat gratis is :s sterk bezig

wikke1984

Legacy Member
moest ik van u zijn ik zou 5 € vragen lol. hier heb je 30€/12 maand :p

en met die F1 2010 heb je gelijk dat het spel maar snel komt en liefst in volledige sim. mode

mvg

Hamiltoe

Legacy Member
Ja dat wordt een zalig spel hé, normaal komt het 25 september uit en ik denk persoonlijk dat het toch redelijk sim zal zijn :).

30 euro / 12 maand als je 12 maand neemt hé, 1 maand kan handig zijn voor iemand die nu geen 30 euro wil uitgeven in één keer. Natuurlijk heb je een schaalvoordeel bij 12 maand :).

@Ov3rid3r : Hoe bedoel je gratis? 1 maand kost minstens 6,99 euro.

Ov3rid3r

Legacy Member
of je hebt em gratis bij een spel gekregen en ik denk toch dat ik wss gelijk heb...

Blackslayer

Legacy Member
Ov3rid3r zei:
of je hebt em gratis bij een spel gekregen en ik denk toch dat ik wss gelijk heb...

Die kaartjes die je bij een game krijgt zijn er geen van 1 maand hé.
Dat zijn 48h kaartjes. waarmee je 2 dagen online kan spelen.

Hamiltoe

Legacy Member
Hmm, wat een commotie :). Dat had ik niet verwacht :p. Ik begrijp het probleem niet, als de winkel er tot 10,99 euro voor vraagt (livecodes.be) en Xbox 360 er 6,99 euro voor vraagt is het allemaal geen probleem.

Maar een mede-gamer, die moet het gratis weggeven.

Ik zal het al houden voor mezelf, dan kan ik het gebruiken als binnen 6 maanden mijn Xbox Live abonnement verloopt.

1 maand is toch 1 maand, als je die bij een game zou gekregen hebben, is het toch ook een maand.

DarkKhen

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Hmm, wat een commotie :). Dat had ik niet verwacht :p. Ik begrijp het probleem niet, als de winkel er tot 10,99 euro voor vraagt (livecodes.be) en Xbox 360 er 6,99 euro voor vraagt is het allemaal geen probleem.

Maar een mede-gamer, die moet het gratis weggeven.

Ik zal het al houden voor mezelf, dan kan ik het gebruiken als binnen 6 maanden mijn Xbox Live abonnement verloopt.

1 maand is toch 1 maand, als je die bij een game zou gekregen hebben, is het toch ook een maand.

Lol trekt het u toch ni aan wat mensen hier zeggen. 't Is toch uw volste recht om da te verkopen of ge het nu "gratis" hebt gekregen of niet.

Stel u de vraag: "Als ge een game koopt tegen 60 euro en ge krijgt er een maand "gratis" bij, hebt ge da nog steeds "gratis" gekregen?" ;)

stevoz

Legacy Member
ik koop em, als je morgen rond 17a17u30 online kunt komen voor de code te verzenden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan