quake3
Legacy Member
Aangezien ik de black edition heb, en ook nog de white edition wil, ga ik uiteindelijk 1x de game teveel hebben. Daarom zet ik die nu al te koop: hij zal dus splinternieuw en onbespeeld zijn.
meeneem: 50incl
min: 43excl
mooie ruilaanbiedingen mogen ook, maar geen brol aub..
meeneem: 50incl
min: 43excl
mooie ruilaanbiedingen mogen ook, maar geen brol aub..