Archief - Vele PS3 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

donald20

Legacy Member
Hallo,

Heb hier nog een paar PS3 games te koop.

Verzending met de Bpost
- 1 game = 3€
- meerdere games 5€
verzending kiala = 4.95€

-motorstorm apocalypse
-wet
-vanquish (met 3D cover)
-uncharted drake’s deception
-rainbow six vegas
-splinter cell blacklist (steelcase)
-batman arkham asylum
-assassins creed 1
-assassins creed 2
-assassins creed brotherhood
-assassins creed 3 (VERKOCHT)
-hitman absolution
-army of two the 40th day
-call of duty modern warfare (VERKOCHT)
-borderlands game of the year edition
-bioshock infinite
-battlefield bad company 1
-god of war 3 (platinum)
-god of war ascension
-final fantasy XII
-fifa 09
-dishonored
-dead island game of the year edition
-castlevania lords of shadow
-mafia 2 (platinum)
-killer is dead
-heavenly sword (platinum)
-haze
-GTA IV
-saints row the third (VERKOCHT)
-saints row 2
-resistance fall of man
-resistance 2
-prince of Persia
-resident evil 5
-bioschock

2w4e8id.jpg

2use891.jpg

Verhulstt

Legacy Member
richtprijs?
-assassins creed 1
-assassins creed 2
-assassins creed brotherhood (platinum)
-assassins creed 3

donald20

Legacy Member
Verhulstt zei:
richtprijs?
-assassins creed 1
-assassins creed 2
-assassins creed brotherhood (platinum)
-assassins creed 3


25€ excl ? Indien niet akoord doe maar een tegen bod we komen er wel uit ;)

PsyChris

Legacy Member
Rainbow six Vegas (is niet vegas 2 toch).

Hoef je niet te versturen met kiala. Gewoon per post.

Geef 5€



(ps: Geen nieuw member. Aantal jaren actief, maar na de update was mijn account verdwenen)

donald20

Legacy Member
PsyChris zei:
Rainbow six Vegas (is niet vegas 2 toch).

Hoef je niet te versturen met kiala. Gewoon per post.

Geef 5€

Is Rainbow six vegas 1

8 inc dan stuur me maar een pb als het goed is





(ps: Geen nieuw member. Aantal jaren actief, maar na de update was mijn account verdwenen)

Sik3

Legacy Member
-motorstorm apocalypse
-wet
-vanquish (met 3D cover)
-splinter cell blacklist (steelcase)
-batman arkham asylum
-hitman absolution
-borderlands game of the year edition
-bioshock infinite
-god of war ascension
-final fantasy XII
-dishonored
-dead island game of the year edition
-castlevania lords of shadow
-killer is dead
-resident evil 5
-bioschock

48exc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan