D1981
Legacy Member
Hey,
Game is uit, dus mag hij weg.
Is in perfecte staat. BE versie.
Begin @ 35 Exclu
Meeneem @ 43 Exclu
Verzending = +2€
Tevens nog een Logitech G25 stuur te koop.
In nieuwstaat, een maandje oud.
In garantie tot 06/10/2010
Nieuw in doos
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-randapparatuur.197/g25-logitech-stuur.684838
grtzzz
Dave
Game is uit, dus mag hij weg.
Is in perfecte staat. BE versie.
Begin @ 35 Exclu
Meeneem @ 43 Exclu
Verzending = +2€
Tevens nog een Logitech G25 stuur te koop.
In nieuwstaat, een maandje oud.
In garantie tot 06/10/2010
Nieuw in doos
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-randapparatuur.197/g25-logitech-stuur.684838
grtzzz
Dave