Archief - Uncharted 1 & 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Superdad

Legacy Member
Koppelverkoop, worden niet apart verkocht. Prijzen zijn excl. verzendingskosten

Uncharted 1 Platinum Edition
Uncharted 2 Origineel

in perfecte staat, met origineel doosje en boekje

reden verkoop: uitgespeeld...

prijs: 70€

Mennol

Legacy Member
Mocht je toch apart willen verkopen: €10 excl voor Uncharted 1
Anders.. free up :)

Superdad

Legacy Member
hé, je kan altijd een bod doen hé, anders verkoop ik ze toch wrschlk bij Gamemania...

Forzaracing

Legacy Member
Neenee :) We gaan deze jongen hier even op weg helpen op het B&S gedeelte :)

Ter informatie aan de TS: - Je prijs is inderdaad een beetje aan de hoge kant, U2 kost nieuw tegenwoordig 60 euro in de gemiddelde winkel, Uncharted 1 word tegenwoordig alleen nog maar platinum verkocht tegen 29.95 maar platinums zijn van een lagere waarde als games die niet-platinum zijn. Als je even op dit gedeelte rond kijkt vind je U2 aan maximum nog 40 euro incl dus jou vraagprijs is dus 70 euro - 40 (Uncharted 2) dan vraag jij voor U1, 30 euro (de nieuwprijs van de platinum uncharted 1). Dus ik zou zeggen dat de prijs die jij voor je spellen gaat krijgen is ongeveer 55 incl of met een beetje geluk 55 excl. mocht je nu de niet-platinum editie van uncharted 1 hebben dan kon je 60-65 euro vragen maar nog zeker geen 70 :) Het makkelijkste is om de nieuwprijs - 20 euro te doen dan heb je ongeveer een goede 2de hands prijs voor games die pas om de markt zijn :)

ps: Bij GM krijg je ongeveer tussen de 35 en de 40 euro voor de 2 spellen endan moet je nog een beetje geluk hebben waar je woont :) webwiber heeft heeft overlaatst 29 euro gekregen van GM voor U2 (afzetters dus) en voor U1 platinum krijg je iets van 7-8 euro als je veel geluk hebt :)

Mvg
Ruben

Superdad

Legacy Member
Jongens (want ben toch ouder dan de meeste hier),

ben inderdaad wel nieuw op het B&S gedeelte, maar ben niet dom hé, weet wel dat mijn prijs redelijk hoog is (vergeleken met andere aanbieders dan toch), maar je kan maar proberen hé... Ik verzeker dan ook dat de games zo goed als nieuw zijn en onmiddellijk verstuurd worden...

zoals gezegd mag iedereen een bod doen (want daarvoor dient dit gedeelte toch?), en kan ik nog altijd van mijn prijs afdoen...

Mvg,

Kristof

Superdad

Legacy Member
Vandaag nog eens naar de GM gegaan. Spel staat nog altijd te koop voor 30€ - 70€ respectievelijk, dus nieuwprijs voor de beide is 100€... Niettemin ik dus reeds 30€ afgedaan heb van de prijs wil ik er nog eens 10€ vanaf doen, dus prijs voor beide nu 60€!

up 2/3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan