ja toch, kan geen overschrijvingen doen door bewindvoering. anders dit voorstel: als iemand voor 30 in dit topic myn spel koopt(staat ook te koop door penibele cashflow(weekgeld dat ik ontvang is vaak ontoereikend). dat die persoon dan 8eur naar u overschrijft en my by ophaling 22eur geeft?
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk