vankja
Legacy Member
Hoi, ik ruil uncharted 2 : among thieves tegen Dragonball raging blast.
Heb het uitgespeeld en de multiplayer al plat gespeeld op de demo en ben te lui om opnieuw tot level 35 te geraken
Indien je in limburg woont, kom ik het persoonlijk ruilen, indien niet, voeg me dan toe op msn (vraag maar via pm).
Ik weet dat het spel nog niet uit is maar voor wanneer het uit is zou ik het willen ruilen.
Heb het uitgespeeld en de multiplayer al plat gespeeld op de demo en ben te lui om opnieuw tot level 35 te geraken

Indien je in limburg woont, kom ik het persoonlijk ruilen, indien niet, voeg me dan toe op msn (vraag maar via pm).
Ik weet dat het spel nog niet uit is maar voor wanneer het uit is zou ik het willen ruilen.