ChoCoLaTo
Legacy Member
Ik verkoop Tony Hawk Ride met het skateboard omdat ik het uitgespeeld heb.
Aangezien ik de Platinum trophy behaald heb in het spel, speel ik er niet veel meer op.
Het spel en de skateboardcontroller zijn in perfecte staat, alles werkt zoals het hoort en kan uitvoerig getest worden ter plaatse.
Ik heb de doos van het spel nog en alles wat er bij zat (Skateboard, game met boekje, receiver, informatieboekje en stickers voor onderaan het board ter bescherming).
Het spel is nog niet te koop in Belgie, de verwachte releasedatum is volgens de website van Game Mania nog niet bekend (ergens in 2010).
Ik verkoop het spel enkel voor een goed bod, als ik er geen degelijke prijs meer voor krijg dan houd ik het spel liever zelf.
Ik wil eventueel ook ruilen, maar heb al vele games (gehad), voorstellen zijn altijd welkom.
Voor verdere vragen, info of foto's mag je me altijd contacteren via PM of op het volgende emailadres: [email protected]
Ter info: Ik heb 't spel gekocht via videogamesplus.ca zo'n maand geleden en heb 120 euro betaald voor 't spel met verzending en 10 euro douanekosten.
In totaal heeft 't spel me dus 130 euro gekost.
Aangezien ik de Platinum trophy behaald heb in het spel, speel ik er niet veel meer op.
Het spel en de skateboardcontroller zijn in perfecte staat, alles werkt zoals het hoort en kan uitvoerig getest worden ter plaatse.
Ik heb de doos van het spel nog en alles wat er bij zat (Skateboard, game met boekje, receiver, informatieboekje en stickers voor onderaan het board ter bescherming).
Het spel is nog niet te koop in Belgie, de verwachte releasedatum is volgens de website van Game Mania nog niet bekend (ergens in 2010).
Ik verkoop het spel enkel voor een goed bod, als ik er geen degelijke prijs meer voor krijg dan houd ik het spel liever zelf.
Ik wil eventueel ook ruilen, maar heb al vele games (gehad), voorstellen zijn altijd welkom.
Voor verdere vragen, info of foto's mag je me altijd contacteren via PM of op het volgende emailadres: [email protected]
Ter info: Ik heb 't spel gekocht via videogamesplus.ca zo'n maand geleden en heb 120 euro betaald voor 't spel met verzending en 10 euro douanekosten.
In totaal heeft 't spel me dus 130 euro gekost.

