Zymp
Legacy Member
Hello
Als star wars fan (speel niet zo veel shooters) heb ik deze game gekocht. Maar het gebrek aan een campagne modus, laat me met een wat verzuurd gevoel achter. Na een paar keer online te spelen en telkens dik op mijne appel te krijgen, staat hij hier intussen dus al een maand of twee onaangeroerd in de kast.
Daarom wil ik eventueel wel verkopen of ruilen. Hij moet natuurlijk niet weg (mooi om in de collectie te houden
), maar als er een goed aanbod komt mag hij dus wel de deur uit.
Heb interesse in o.a. Fallout 4, een combinatie van een aantal oudere games zoals GTA V, TLOU, ... Je mag alles aanbieden, ik zal wel zien of mijn goesting er tussenzit!
Verkopen mogelijk vanaf 35 excl. Hier onder bieden heeft geen enkel nut.
Verzending mogelijk, kosten zijn voor de koper.
Natuurlijk ook mogelijk om te ruilen tegen een oudere game + opleg.
Als star wars fan (speel niet zo veel shooters) heb ik deze game gekocht. Maar het gebrek aan een campagne modus, laat me met een wat verzuurd gevoel achter. Na een paar keer online te spelen en telkens dik op mijne appel te krijgen, staat hij hier intussen dus al een maand of twee onaangeroerd in de kast.
Daarom wil ik eventueel wel verkopen of ruilen. Hij moet natuurlijk niet weg (mooi om in de collectie te houden
), maar als er een goed aanbod komt mag hij dus wel de deur uit.Heb interesse in o.a. Fallout 4, een combinatie van een aantal oudere games zoals GTA V, TLOU, ... Je mag alles aanbieden, ik zal wel zien of mijn goesting er tussenzit!

Verkopen mogelijk vanaf 35 excl. Hier onder bieden heeft geen enkel nut.
Verzending mogelijk, kosten zijn voor de koper.
Natuurlijk ook mogelijk om te ruilen tegen een oudere game + opleg.