Archief - [TK/TR] Need for Speed en The Order 1886

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

guidomarree

Legacy Member
Bij aankoop van een tweedehands ps4 zaten deze er bij.
Aangezien het niet echt mijn spellen zijn verkoop of ruil ik ze:

Need for speed €15 incl. minimum/ €20 incl. meeneem VERKOCHT
The Order 1886 (sealed) €7 incl. minimum/ €9 incl. meeneem

Ik heb interesse in: The Witcher 3, Destiny, COD BO3, COD AW, GTA V, Tomb Raider, ...
Sommige spellen zullen uiteraard met opleg langs mijn kant zijn.

Andere games mogen natuurlijk ook altijd worden aangeboden.

Ook op andere sites aangeboden

Foto's:
AAC2B0Pa_x8cffO0l-TvQpcka

Bassdude BE

Legacy Member
Heb je toevallig ook een xbox one staan?
Ik heb namelijk COD AW nog liggen voor de xone (ook nog Dragonball Z Xenoverse, BF4 en 2 controllers voor moest je eventueel nog PS4 spellen te ruil hebben) en heb wel interesse in Need for speed... :)

(Heb me net een PS4 aangeschaft, maar heb er nog geen games voor vandaar.. )

guidomarree

Legacy Member
Bassdude BE zei:
Heb je toevallig ook een xbox one staan?
Ik heb namelijk COD AW nog liggen voor de xone (ook nog Dragonball Z Xenoverse, BF4 en 2 controllers voor moest je eventueel nog PS4 spellen te ruil hebben) en heb wel interesse in Need for speed... :)

(Heb me net een PS4 aangeschaft, maar heb er nog geen games voor vandaar.. )

Nee, sorry, ik heb juist deze ps4 aangeschaft en heb geen geld meer voor een xbox one :D

guidomarree

Legacy Member
DonCucci zei:
COD AW voor NFS?

Ik heb eens wat tweedehands prijzen vergeleken en eventueel COD AW en Destiny voor NFS zou denk beter rond dezelfde prijs liggen.

guidomarree

Legacy Member
UP2, Nfs is ondertussen verkocht, prijs is verlaagd en Uc4 en Overwatch heb ik ondertussen al verkregen

Ruilen met één van de aangegeven spellen is instant deal

guidomarree

Legacy Member
Deletos zei:
7 incl voor de order

genoteerd

Ik sluit zaterdagavond om 20u af, natuurlijk met de sniperregel

En ondertussen meeneem terug verlaagd

guidomarree

Legacy Member
Deadline is gevallen, normaal verkocht aan Deletos, verdere afhandeling via pb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan