Archief - [TK/TR] metal gear solid R&C QFB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dangui

Legacy Member
Ik verkoop of ruil 2 PS3 games. Deze games zijn in perfecte staat (niet te onderscheiden van nieuw) en geen platinium.
Er kan geruild worden tegen ps3, xbox360 of wii games. Bij een ruilvoorstel verwacht ik dat uw games ook in perfecte staat zijn (geen krassen, boekje aanwezig in het origineel doosje)

Metal gear solid 4
min : 10€ excl
meeneem : 15€ incl

Ratchet & Clank quest for booty
min en meeneem : 7€ excl of 10€ incl

Voor verzending reken ik 3,5€ (enveloppe + verzending).
Gelieve NIET onder de minimumprijs te bieden, want voor minder rij ik niet naar de post.

mvg

Xenon_99

Legacy Member
MGS 4 ruileno tegen wii geweer en sonic and the dark knight ? anders bod 11incl

Dangui

Legacy Member
Xenon_99 zei:
MGS 4 ruileno tegen wii geweer en sonic and the dark knight ? anders bod 11incl

no thx en uw bod is NIET genoteerd. De minimum is en blijft 10€ excl, ik ga niet voor 7,5€ naar de post rijden. Dit staat trouwens ook in mijn beginpost

Xenon_99

Legacy Member
kan je mss tot hasselt brengen dan geef ik je 10 exl. En kost maar verzending 2.60

Dangui

Legacy Member
Xenon_99
Ik heb zopas games verzonden (1,20€ M enveloppe + 2,06€ verzending = 3,26€). Indien u dit niet gelooft, check de site van de post. Ik heb trouwens het ticket hier bij de hand (06 jan 2010)
Ik kom niet naar Hasselt gereden om u de game te bezorgen.
Indien u deze game wil, zal u tot bij mij thuis moeten komen of min 13,5€ bieden.

~D3L3T3~
geen interesse
thx

mvg

Dangui

Legacy Member
Light zei:
mgs4 voor
tom clancy endwar?
socom confrontation? (imported edition)

ik kan langskomen zonder post miserie

strategy games zijn mijn ding niet en online shooters speel ik enkel op mijn xbox360
thx voor het aanbod

mvg

Blue_Boy

Legacy Member
Heeft Metal Gear Solid 4 nog de orignele kartonnen hoes die errond zit?
Gaat dat een beetje degelijk aankomen met de post?
Indien ja: 13.5 euro bod.

Blue_Boy

Legacy Member
Nog wat extra info nodig hier voor ik bied: de tekst op de achterkant, welke taal?

Dangui

Legacy Member
Blue_Boy zei:
Nog wat extra info nodig hier voor ik bied: de tekst op de achterkant, welke taal?

De achterkant is in het Nederlands (dit is geen import game)
Dit gaat deftig met de post aankomen, daar ik een bubbel enveloppe gebruik (zie mijn itrader)
Het karton dat erond zat, heb ik niet meer

Indien u biedt, blijft de topic nog 24Hr open staan of tot de meeneemprijs wordt geboden

mvg

Blue_Boy

Legacy Member
Daar moet ik nog eens over nadenken.
Ik zou toch graag die 'originele' hoes erbij hebben.
Het is deels sentiment natuurlijk,
maar als ik alleen de game wilde spelen kocht ik wel de platinum versie.

Dangui

Legacy Member
Blue_Boy zei:
Daar moet ik nog eens over nadenken.
Ik zou toch graag die 'originele' hoes erbij hebben.
Het is deels sentiment natuurlijk,
maar als ik alleen de game wilde spelen kocht ik wel de platinum versie.

Dit is ook niet de platinium versie en er is ook nog een extra dvd bij.
Veel succes nog met het zoeken naar de "originele hoes"

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan