Archief - [TK]Nieuwe Playstation 80GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tits

Legacy Member
Hey,
Ik heb hier een playstation 3 te veel, nog splinternieuw in de doos, nooit gebruikt. Factuurdatum is van 2 weken geleden.

Ik had er eentje bijbesteld op Bart Smit voor een kameraad(toen deze hierop stonden voor 180 euro) omdat die zijn online bankieren niet meer vond, achteraf is dat teruggevonden en hierdoor hebben we er eentje te veel.
Ik heb deze op Kapaza gezet en krijg veel reactie, mensen die afspraken maken en dan niet komen afhalen, veel berichten van allochtonen met amper algemeen nederlands, bieders die niet reageren.
Daarom probeer ik het ook maar eens hier, waar de kopers wat meer te vertrouwen zijn.

Mijn minimumprijs is 160 euro
Graag wat meer, maar das mijn minimum

Verzending kan, maar is op volledig risico van de koper!
Ik behou me het recht hem te verkopen in mijn vriendenkring en nog op kapaza en 2dehands, etc...

Xenon_99

Legacy Member
wil er voor komen indien ik men xbox kwijt krijg als je dit ziet zitten :)

grtz

Mordath

Legacy Member
2 jaar garantie als ik me niet vergis? Kan deze ook tijdens de dag afgehaald worden of enkel tegen de avond? Was het een gamebundel? Anders wil ik wel 180 geven

filoe

Legacy Member
kheb al genoeg gezien --->>>"Ik behou me het recht hem te verkopen in mijn vriendenkring ..."

Er zijn hier al veel ontgoochelingen gevallen i.v.m deze regel,mensen bieden in de hoop en dan worden ze ontgoogeld !!
ga eerst u vriendenkring af zo ik zeggen !!

b.t.w mooi prijsje maar je woont wat ver anders kocht ik hem,daar de onze stuk is :-/

Dragon Racing

Legacy Member
1. Dikke versie of de slim (aangezien het de 80GB, is het de dikke versie nog)?
2. Garantiebewijs erbij?
3. Alle Toebehoren zoals controller, kabels, enz...
4. Indien ja, reeds een bod van 160 eur AFGEHAALD (onder voorbehoud, want het is voor een kameraad die zo een zoekt voor zijn ouders).

ProGunNL

Legacy Member
filoe zei:
kheb al genoeg gezien --->>>"Ik behou me het recht hem te verkopen in mijn vriendenkring ..."

Er zijn hier al veel ontgoochelingen gevallen i.v.m deze regel,mensen bieden in de hoop en dan worden ze ontgoogeld !!
ga eerst u vriendenkring af zo ik zeggen !!

b.t.w mooi prijsje maar je woont wat ver anders kocht ik hem,daar de onze stuk is :-/

volgens mij is noteren toch bindend, je kunt moeilijk iemand iets beloven en dan ergens anders verkopen.

freeup

Tits

Legacy Member
Het is de dikke ja, factuur en alles & factuur is aanwezig.
Afhaling is mogelijk in het weekend door de dag, in de week enkel savonds
Als het niet mogelijk is hem op verschillende plaatsen aan te bieden mag deze dicht.

Dragon Racing

Legacy Member
ok. Dank je voor de antwoorden.

Bod van 160 eur afgehaald

MajorK

Legacy Member
zit hier nog een spel bij want als ik me goed herinner werden er packs verkocht bij Bart Smit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan