Tits
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier een playstation 3 te veel, nog splinternieuw in de doos, nooit gebruikt. Factuurdatum is van 2 weken geleden.
Ik had er eentje bijbesteld op Bart Smit voor een kameraad(toen deze hierop stonden voor 180 euro) omdat die zijn online bankieren niet meer vond, achteraf is dat teruggevonden en hierdoor hebben we er eentje te veel.
Ik heb deze op Kapaza gezet en krijg veel reactie, mensen die afspraken maken en dan niet komen afhalen, veel berichten van allochtonen met amper algemeen nederlands, bieders die niet reageren.
Daarom probeer ik het ook maar eens hier, waar de kopers wat meer te vertrouwen zijn.
Mijn minimumprijs is 160 euro
Graag wat meer, maar das mijn minimum
Verzending kan, maar is op volledig risico van de koper!
Ik behou me het recht hem te verkopen in mijn vriendenkring en nog op kapaza en 2dehands, etc...
Ik heb hier een playstation 3 te veel, nog splinternieuw in de doos, nooit gebruikt. Factuurdatum is van 2 weken geleden.
Ik had er eentje bijbesteld op Bart Smit voor een kameraad(toen deze hierop stonden voor 180 euro) omdat die zijn online bankieren niet meer vond, achteraf is dat teruggevonden en hierdoor hebben we er eentje te veel.
Ik heb deze op Kapaza gezet en krijg veel reactie, mensen die afspraken maken en dan niet komen afhalen, veel berichten van allochtonen met amper algemeen nederlands, bieders die niet reageren.
Daarom probeer ik het ook maar eens hier, waar de kopers wat meer te vertrouwen zijn.
Mijn minimumprijs is 160 euro
Graag wat meer, maar das mijn minimum
Verzending kan, maar is op volledig risico van de koper!
Ik behou me het recht hem te verkopen in mijn vriendenkring en nog op kapaza en 2dehands, etc...
