arbiter
Legacy Member
ik verkoop deze omdat het niet is wat mijn vriendin ervan verwacht had.
mag dus de deur uit, heeft 1x in de PS3 gezeten om na 20mins alweer in het doosje te zitten.
doe een bod en we zien wel ik heb hem nieuw gekocht voor 50euro.
kan eventueel ook zonder de cam deze wil ik eventueel houden.
mag dus de deur uit, heeft 1x in de PS3 gezeten om na 20mins alweer in het doosje te zitten.
doe een bod en we zien wel ik heb hem nieuw gekocht voor 50euro.
kan eventueel ook zonder de cam deze wil ik eventueel houden.