Archief - TK Uncharted 2 & Resident Evil 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Master S

Legacy Member
Te koop volgende games:

- Uncharted 2 Among Thieves startprijs 36€ incl. (meeneemprijs 43€ incl.)
- Resident Evil 5 startprijs 22€ incl. (meeneemprijs 26 incl.)

Beide games zijn splinternieuw, ze zijn alleen niet meer sealed omdat ik ze nagekeken heb op krassen voor ik ze verkoop.

Geen ruil, enkel verkoop.

DrNick201

Legacy Member
Ik bied 22 € voor RE5. Enig idee hoeveel vervoerskosten erbij zullen komen? Tnx.

Master S

Legacy Member
DrNick201 zei:
Ik bied 22 € voor RE5. Enig idee hoeveel vervoerskosten erbij zullen komen? Tnx.

1,5€ verzending. Dus in uw geval is dat 23,5€ incl. verzending.

ElGargamel

Legacy Member
uncharted 2 tegen the force unleashed + burnout paradise ultimate box

Master S

Legacy Member
ElGargamel zei:
uncharted 2 tegen the force unleashed + burnout paradise ultimate box

TFU heb ik al en er staat duidelijk in mijn openingpost "Geen ruil, enkel verkoop".

mythe

Legacy Member
36 euro incl op U2, indien mijn ander bod wordt geweigerd. Er is een hoger bod gebeurd op iets gezamelijk, dus het zou mij verwonderen moest dat niet het geval zijn :).

*Edit: belangrijke vraag: In België aangekocht?
Reden van verkoop?

Master S

Legacy Member
mythe zei:
36 euro incl op U2, indien mijn ander bod wordt geweigerd. Er is een hoger bod gebeurd op iets gezamelijk, dus het zou mij verwonderen moest dat niet het geval zijn :).

*Edit: belangrijke vraag: In België aangekocht?
Reden van verkoop?

Nee is UK-versie. Reden van verkoop is dat ik hem online gekocht heb en hem ook als cadeau gekregen heb, dus ik heb hem nu dubbel.

Dus als het oké is voor u dan is dit genoteerd.

Master S

Legacy Member
mythe zei:
Als het zeker nieuw is, dan moogdet noteren ;).

Yep is splinternieuw, kheb het enkel opengedaan om te checken op krassen. Kheb er zelfs het plastiekske terug rondgedaan :D

Dus bij deze genoteerd.

Ik ga dit nog een dag laten openstaan en woe 27 jan rond 23u sluit ik af.

daydreamke

Legacy Member
Uncharted 2 wil ik morgen wel komen ophalen voor 35EU ;) Ik ben morgen maar thuis tot rond de middag. Anders contacteer me op mijn gsm nummer: nul 4 negen 7 / vierhonderdtweennegentig zevenhonderd en twaalf :)

Master S

Legacy Member
daydreamke zei:
Uncharted 2 wil ik morgen wel komen ophalen voor 35EU ;) Ik ben morgen maar thuis tot rond de middag. Anders contacteer me op mijn gsm nummer: nul 4 negen 7 / vierhonderdtweennegentig zevenhonderd en twaalf :)

Sorry mijn topic liep tot 23u en Mythe is dus de officiële winnaar van U2.

PM gestuurd naar de winnaars btw !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan