Archief - [TK-TR] Borderlands

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lord of king

Legacy Member
hallo,

Ik verkoop of ruil borderlands (UK)
Deze game is nog in perfecte staat

direct deal bij deze ruil:
-Uncharted 2
-Cod MW2
-Assassin's creed 2
-R&C crack in time

meeneemprijs: 30 incl.

Bieden maar :p

Staat nu ergens anders te koop/te ruil aan

artaphrax

Legacy Member
Op het net zijn Resistance 2 en Borderlands evenwaardig aan elkaar, kijk maar op amazon.com,
Maar aleh, 10 euro dan?

lord of king

Legacy Member
artaphrax zei:
Op het net zijn Resistance 2 en Borderlands evenwaardig aan elkaar, kijk maar op amazon.com,
Maar aleh, 10 euro dan?

Hier moet ik eerst eens over nadenken. Ik laat je nog iets weten.
ps op play.com is er toch wel een verschil tussen resistance 2 (platinum) en borderlands

artaphrax

Legacy Member
Daar kan ik inkomen :D, maar het is gewoon zo dat mijn versie van Resistance 2 geen platinum is, dus meer waarde heeft tov. een platinum-versie.
Maar geen probleem, neem je tijd om erover na te denken :)

lord of king

Legacy Member
artaphrax zei:
Daar kan ik inkomen :D, maar het is gewoon zo dat mijn versie van Resistance 2 geen platinum is, dus meer waarde heeft tov. een platinum-versie.

Voor mij maakt dat niet uit dat het platinum of non-platinum is + jouw spel is licht beschadigt

artaphrax

Legacy Member
Voor mij maakt dat niet uit dat het platinum of non-platinum is + jouw spel is licht beschadigt
Uiteraard niet, maar het is wel degelijk een verschil in prijs tussen een platinum en geen platinum, hier moet je rekening mee houden.

De cover is helemaal niet beschadigd, er zijn enkele zwarte plekken door het aftrekken van een sticker, de disc is perfect in orde, zo ook het boekje.

lord of king

Legacy Member
artaphrax zei:
Uiteraard niet, maar het is wel degelijk een verschil in prijs tussen een platinum en geen platinum, hier moet je rekening mee houden.

De cover is helemaal niet beschadigd, er zijn enkele zwarte plekken door het aftrekken van een sticker, de disc is perfect in orde, zo ook het boekje.

je hebt gelijk over de cover. Maar ik heb eindelijk besloten om toch niet te ruilen met resistance 2 +10 euro.Toch bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan