Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hanske82 zei:40 is wat veel, wat dacht je van 30?


hanske82 zei:een spel is waard wat ge er voor wilt geven he...
mijn excuses als ge hier beledigd zijt
no deal i guess
. maar ik vind het nogal een zwakke manier om iets van de prijs proberen af te doen.murder inc zei:het is mijne thread nie hè. maar ik vind het nogal een zwakke manier om iets van de prijs proberen af te doen.
brucelee be zei:ruilen tegen fifa10 ?
brucelee be zei:Ben toch nog een tijdje bezig met fifa,anders wil ik deze opzijhouden voor de ruil.

kevindan zei:Ik betaal je er 40 euro voor, maar als het mogelijk is, zou ik het graag vanavond nog komen ophalen.
MVG,
Kevin