Archief - [TK] Special Steelcase Uncharted 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sweppes_2

Legacy Member
Verkoop hier de special steelcase edition van Uncharted 2.
Code tot extra content is niet gebruikt.
Heb hem gekocht in Fnac Wijnegem Shopping center voor 79euroReden van verkoop: meermaals uitgespeeld tot 90% van de trophies
Geen gebruikerssporen, ideaal als cadeau

Begin met bieden vanaf 43 inclusief verzendingskosten.
Wil deze snel kwijt zijn

lagere boden mogen ook altijd maar niet tot in het belachelijke

Thysios

Legacy Member
Dit had je me eerder moeten vertellen, gisteren Uncharted 2 gekocht voor 62.95 euro >.<

Zgble

Legacy Member
ik zou niet telkens een nieuwe thread beginnen, dan ben je de vorige toch altijd kwijt.

wil je nu ruilen met batman? ik kan eventueel een van de volgende dagen langskomen om te ruilen.

Sweppes_2

Legacy Member
Zgble zei:
ik zou niet telkens een nieuwe thread beginnen, dan ben je de vorige toch altijd kwijt.

wil je nu ruilen met batman? ik kan eventueel een van de volgende dagen langskomen om te ruilen.

Laat u ten laatste morgenmiddag iets weten
up1

Sweppes_2

Legacy Member
Thysios zei:
Dit had je me eerder moeten vertellen, gisteren Uncharted 2 gekocht voor 62.95 euro >.<

Stond er gistere al op hoor :)
Is wel jammer voor mij en jou :p

daedalus

Legacy Member
ruil met borderlands?
zit nog in het mooi kartonnetje en is een goede game

daedalus

Legacy Member
Sweppes_2 zei:
Zegt Me eigelijk niet veel dat spel.
x

is een soort van sleeperhit
onbekende game die vrij goed is.
check maar eens reviews of filmpjes

Zgble

Legacy Member
alle kzal nog eens een poging doen : batman + 5 euro en ik kom em morgen zelf afhalen

Sweppes_2

Legacy Member
Zgble zei:
alle kzal nog eens een poging doen : batman + 5 euro en ik kom em morgen zelf afhalen

Niet meer in geintereseerd.
vind dat het hier lang duurt voor zo een recent spel:confused:

BrollyTL

Legacy Member
38 inclusief
Schilde is zo ver niet maar ik heb deze week ni echt veel tijd om het evt te komen halen, plus ik moet niet direct in de buurt zijn denk ik.

Sweppes_2

Legacy Member
BrollyTL zei:
38 inclusief
Schilde is zo ver niet maar ik heb deze week ni echt veel tijd om het evt te komen halen, plus ik moet niet direct in de buurt zijn denk ik.

Voor 40 euro kom ik hem vrijdag wel effe brengen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan