Ik denk nu ook wel dat bij iedereen zijn eerste deal hier het eerst verzonden moest worden hoor, dat is nu eenmaal zo als je nieuw bent.
Natuurlijk is dat niet leuk, maar zoals Keirel zegt gaat er niemand zijn die eerst betaald aan iemand die nog geen beoordeling heeft gekregen.