Archief - [TK] PS3 60Gb met 250Gb HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Ik doe deze PS3 weg omdat ik er ondertussen 2 heb en de 60Gb toch niet meer gebruik. Deze is verleden jaar in november binnen geweest voor het herstellen van de bluray. Aangezien ik er vrij lang heb moeten op wachten voor ik hem weerhad had ik ondertussen al een slim gekocht.
Oorspronkelijk wou ik de 60Gb niet wegdoen voor de PS2 functie maar heb dit amper gebruikt.
Sinds ik hem weerheb heb ik hem niet meer gebruikt en heb ik gewoon de 250Gb HD weer gestoken. De casing is vernieuwd en hij is dus zo goed als nieuw.
Alle kabels zitten erbij alsook een ongebruikte originele sixaxis controller (dus geen dualshock) en de originele verpakking.

Aangezien deze in topstaat is en de 60Gb de enigste full option PS3 is gaat hij dus ook niet weg voor een spotprijs. Ik had er op zijn minst toch graag 150€ voor gekregen.
Ruilen tegen een Xbox360 Elite is ook een mogelijkheid.

Jessed

Legacy Member
Is het mogelijk om er enkele foto's van te trekken (omdat je de case hebt vernieuwd enzo...)?

ikbenben

Legacy Member
Ik heb de case niet vernieuwd hé...is volledig vernieuwd door Sony bij vervanging van de lens ;) . De anti-kras folie zit er zelfs nog op.
Dus hij is echt zo goed als nieuw.

Ikzelf heb wel geen fototoestel dus ga ik het eens aan een vriend moeten vragen eerst.

Jessed

Legacy Member
En de harde schijf die jij gemonteerd hebt, werkt ook perfect?

Heb je trouwens nog garantie? Aangezien hij al binnen in gemoeten voor een herstelling...

ikbenben

Legacy Member
Tuurlijk werkt die perfect. Kan hem ook verkopen met de standaard 60Gb HD indien gewenst.

Hij was gerepareerd ondergarantie. Ik weet niet of er een verlenging bij is, daar hebben ze mij eigenlijk niks van verteld.

Visske

Legacy Member
Garantie verloopt volgens mij sowieso als je er een andere HDD insteekt...

whitestars

Legacy Member
Visske zei:
Garantie verloopt volgens mij sowieso als je er een andere HDD insteekt...

nee dat niet, garantie zou behouden blijven, dat staat bij mijne 60 gig zelfs op een plakkertje dat op die cover hangt. garantie verlenging weet ik jammer genoeg niets van

ikbenben

Legacy Member
Visske zei:
Garantie verloopt volgens mij sowieso als je er een andere HDD insteekt...

whitestars zei:
nee dat niet, garantie zou behouden blijven, dat staat bij mijne 60 gig zelfs op een plakkertje dat op die cover hangt. garantie verlenging weet ik jammer genoeg niets van

Garantie blijft idd gelden. Staat zelfs in de handleiding hoe je het moet doen ;)

Jessed zei:
Bod van 155 euro afgehaald ;)

Genoteerd ;)

Ik zal ergens eind volgende week afsluiten.

ikbenben

Legacy Member
Update :

Ik heb de PS3 weer uit reparatie van eind mei maar had hem sindsdien nog niet getest. Nu omdat ik hem toch eerst eens wou testen voor ik hem verkoop blijkt hij toch wel te mankeren :sop:
Alles ging goed totdat ik een spel wou testen. Na enkel seconden sloeg hij vast. Restart en geen beeld meer en de controller geeft ook geen reactie.
Ik vrees dat ik dus weer eens hem ga mogen opsturen naar Sony.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan