ikbenben
Legacy Member
Ik doe deze PS3 weg omdat ik er ondertussen 2 heb en de 60Gb toch niet meer gebruik. Deze is verleden jaar in november binnen geweest voor het herstellen van de bluray. Aangezien ik er vrij lang heb moeten op wachten voor ik hem weerhad had ik ondertussen al een slim gekocht.
Oorspronkelijk wou ik de 60Gb niet wegdoen voor de PS2 functie maar heb dit amper gebruikt.
Sinds ik hem weerheb heb ik hem niet meer gebruikt en heb ik gewoon de 250Gb HD weer gestoken. De casing is vernieuwd en hij is dus zo goed als nieuw.
Alle kabels zitten erbij alsook een ongebruikte originele sixaxis controller (dus geen dualshock) en de originele verpakking.
Aangezien deze in topstaat is en de 60Gb de enigste full option PS3 is gaat hij dus ook niet weg voor een spotprijs. Ik had er op zijn minst toch graag 150€ voor gekregen.
Ruilen tegen een Xbox360 Elite is ook een mogelijkheid.
Oorspronkelijk wou ik de 60Gb niet wegdoen voor de PS2 functie maar heb dit amper gebruikt.
Sinds ik hem weerheb heb ik hem niet meer gebruikt en heb ik gewoon de 250Gb HD weer gestoken. De casing is vernieuwd en hij is dus zo goed als nieuw.
Alle kabels zitten erbij alsook een ongebruikte originele sixaxis controller (dus geen dualshock) en de originele verpakking.
Aangezien deze in topstaat is en de 60Gb de enigste full option PS3 is gaat hij dus ook niet weg voor een spotprijs. Ik had er op zijn minst toch graag 150€ voor gekregen.
Ruilen tegen een Xbox360 Elite is ook een mogelijkheid.


