Archief - [TK] PS3 60 GB : COLLECTORS ITEM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GETHEZ

Legacy Member
Ik verkoop een 60 GB PS3.

Dit is het enige model dat PS2 spellen kan afspelen + 4x USB en een ingebouwde kaartlezer heeft (om rechtstreeks foto's te kunnen bekijken van op je memorystick).

De PS3 is in zeer goede conditie (steeds stofvrij gehouden).

De PS3 met 2 controllers (en oplader kabel) + FIFA 09 en NHL 2K7 , alle toebehorende kabels (power kabel, video/audio kabel) boekjes, kasticket en originele doos.

De prijs is 285 euro.

Enkel op te halen in dilbeek (vlaams brabant).

Groeten.

p.s : ik heb reeds een bod van 285 van op kapaza (PS3 staat momenteel niet op kapaza, maar iemand die een 60 GB zocht), maar die persoon heeft al enkele dagen niets van zich laten horen... ; ik behoud dus het recht om de aanbieding in te trekken...

terminator789

Legacy Member
de 60 GB is ook het enige model dat gekent is om zijn problemen met YLOD 40% van de 60GB's krijgt het na een tijd terwijl de 40 onder de 5%

Goodfella

Legacy Member
nieuwprijs van een PS3 120GB is er al vanaf 259 euro. Die spelletjes vind je tweedehands ook al voor 25 euro tesamen ofzo..

GETHEZ

Legacy Member
dit moet je dan afwegen met de voordelen die deze ps3 heeft...

bc, 4 usb's en card reader...

ik weet alleen dat er nog veel mensen zijn die hiernaar op zoek zijn...

ieder zijn keuze...

Senari

Legacy Member
terminator789 zei:
de 60 GB is ook het enige model dat gekent is om zijn problemen met YLOD 40% van de 60GB's krijgt het na een tijd terwijl de 40 onder de 5%

De meeste zijn ondertussen wel allemaal op RMA geweest voor dit probleem en zijn even stabiel dan de nieuwe slim PS3's.

s_kaiba

Legacy Member
ik heb er 1 van 60 en nog geen probleem gahad.
Alleen hd vernieuwd was wat te klein ;)

rafbanaan

Legacy Member
s_kaiba zei:
ik heb er 1 van 60 en nog geen probleem gahad.
Alleen hd vernieuwd was wat te klein ;)

Wie heeft dit niet gedaan :D

en wat senari zegt is waar.

Dawg

Legacy Member
dit moet wel vermeld staan hier dat je het ook op kapaza verkoopt!
plus je prijs is onrealistisch

Teknohol1c

Legacy Member
Dawg zei:
dit moet wel vermeld staan hier dat je het ook op kapaza verkoopt!
plus je prijs is onrealistisch

Onrealistisch...
Zoals ie al zei, 60gig bekijken sommigen als collector's item omdat deze versie de ENIGE full option is om 't zo te stellen.
Voor u onrealistisch, voor anderen een mooie prijs die deze perse nog willen ;)

Dennoman

Legacy Member
stony_v zei:
Onrealistisch...
Zoals ie al zei, 60gig bekijken sommigen als collector's item omdat deze versie de ENIGE full option is om 't zo te stellen.
Voor u onrealistisch, voor anderen een mooie prijs die deze perse nog willen ;)
Bwoah, "mooie prijs" is overdreven. De prijs voor een tweedehands 60 gig fluctueert echt met de dag de laatste tijd. Soms gaan ze weg voor €130 en soms voor €400 bij wijze van spreken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan