Royki
Legacy Member
Hey,
Ik stel bij deze een Fifa 17(in folie)+preorder extra te koop.
-Geen ruil
-Geen verzending
-40 excl. (Bieden)
-45 excl. (Meeneemprijs)
-Reden? : Misvatting -> dubbel
-Regio? : Schriek/Tremelo/Heist-op-den-Berg
Nu is het zo dat ik wegens werkomstandigheden enkel je kan ontvangen vanaf/rond 20:00 in de avond (of heel de dag zondag).
Vanwege de populariteit van dit spel sluit ik morgenavond (Donderdag 29/09) al af of als er uiteraard iemand de meeneemprijs ziet zitten.
Wees dan ook bereikbaar via PB zodat er verder (telefonisch etc.) kan afgesproken worden.
Groetjes!
Ik stel bij deze een Fifa 17(in folie)+preorder extra te koop.
-Geen ruil
-Geen verzending
-40 excl. (Bieden)
-45 excl. (Meeneemprijs)
-Reden? : Misvatting -> dubbel
-Regio? : Schriek/Tremelo/Heist-op-den-Berg
Nu is het zo dat ik wegens werkomstandigheden enkel je kan ontvangen vanaf/rond 20:00 in de avond (of heel de dag zondag).
Vanwege de populariteit van dit spel sluit ik morgenavond (Donderdag 29/09) al af of als er uiteraard iemand de meeneemprijs ziet zitten.
Wees dan ook bereikbaar via PB zodat er verder (telefonisch etc.) kan afgesproken worden.
Groetjes!