Unrealiac
Legacy Member
Ik heb hier nog Fifa2009 voor de PS3 liggen. Indien interesse stuur je maar een PM of laat je iets in deze thread achter!
Voorkeur krijgt ophaling of ik kan ook eventueel brengen tegen een kleine meerprijs (behalve als de locatie te ver is). Beginnen bieden bij 15 EURO.
Eventueel ben ik open voor een ruil, stel maar voor wat je te bieden hebt.
Voorkeur krijgt ophaling of ik kan ook eventueel brengen tegen een kleine meerprijs (behalve als de locatie te ver is). Beginnen bieden bij 15 EURO.
Eventueel ben ik open voor een ruil, stel maar voor wat je te bieden hebt.
