BeGood
Legacy Member
Hallo,
Fallout 3 mag ribbedebie, ik zou er veel voor over hebben om deze nog nooit gespeeld te hebben en hem opnieuw voor de eerste keer te beginnen...
Vanaf 16 incl noteer ik, 19 incl is meeneem. Liefst geen ruil, tenzij het de moeite is... Afsluiten doe ik vrijdagavond, wordt ook op andere plaatsen aangeboden als ik niet genoeg reactie krijg.
Spel is in goede, normale staat, echt een aanrader
Groeten
Fallout 3 mag ribbedebie, ik zou er veel voor over hebben om deze nog nooit gespeeld te hebben en hem opnieuw voor de eerste keer te beginnen...
Vanaf 16 incl noteer ik, 19 incl is meeneem. Liefst geen ruil, tenzij het de moeite is... Afsluiten doe ik vrijdagavond, wordt ook op andere plaatsen aangeboden als ik niet genoeg reactie krijg.
Spel is in goede, normale staat, echt een aanrader
Groeten