ivivke
Legacy Member
Hoi Iedereen,
HIerbij verkoop ik de uitgespeelde games, allen zijn origineel ( geen platinium ) met uitermate voorzichtigheid behandeld en zo goed als nieuw : geen enkel krasje op cd en boekjes helemaal nieuwe staat, buiten
ste hoesje in goede staat )
De vraagprijs is excl. dus ook zo bieden. Mag ook afgehaald worden natuurlijk.
De verzendingskosten kan je zelf bepalen:
ik verzend via bruine enveloppe : 1,77€
ik verzend via bubble enveloppe : 3,77 €
of je neemt via aangetekend : 6,00 € ( daar kom ik mee in tussen, zo nooit discussie achteraf he )
Iedereen mag mijn i trader nagaan en zal zien dat mijn spullen/zaken eerlijk verlopen. Dat wens ik dus ook van jullie uit.
Tom Clancy's Endwar : min. 10€
Need for speed Prostreet : min. 10€
Grid ( fantastisch racegame ) : min 13€
Gelieve niet te bieden onder deze prijzen het geld dient om na een accident met vluchtmisdrijf op mijn auto deze deels te laten herstellen. Het is voor iedereen eindejaar.
dank bij voorbaat en prettige feesten.
Ivivke
ps: ik sta wel met de nachten dus geef me overdag tijd om te slapen

HIerbij verkoop ik de uitgespeelde games, allen zijn origineel ( geen platinium ) met uitermate voorzichtigheid behandeld en zo goed als nieuw : geen enkel krasje op cd en boekjes helemaal nieuwe staat, buiten
ste hoesje in goede staat )
De vraagprijs is excl. dus ook zo bieden. Mag ook afgehaald worden natuurlijk.
De verzendingskosten kan je zelf bepalen:
ik verzend via bruine enveloppe : 1,77€
ik verzend via bubble enveloppe : 3,77 €
of je neemt via aangetekend : 6,00 € ( daar kom ik mee in tussen, zo nooit discussie achteraf he )
Iedereen mag mijn i trader nagaan en zal zien dat mijn spullen/zaken eerlijk verlopen. Dat wens ik dus ook van jullie uit.
Tom Clancy's Endwar : min. 10€
Need for speed Prostreet : min. 10€
Grid ( fantastisch racegame ) : min 13€
Gelieve niet te bieden onder deze prijzen het geld dient om na een accident met vluchtmisdrijf op mijn auto deze deels te laten herstellen. Het is voor iedereen eindejaar.
dank bij voorbaat en prettige feesten.
Ivivke
ps: ik sta wel met de nachten dus geef me overdag tijd om te slapen



t