The Phazonhunter
Legacy Member
Zo goed als nieuw, slechts 2x mee gespeeld (DLC-code nog ongebruikt). Reden van verkoop is dat het mijn ding niet is.
De game is de Aziatische versie met Engelsie schermteksten (het spel zelf is Japans gesproken). Je kan de game enkel vanuit Azië of Japan importeren, wat momenteel een €70-80 zal kosten.
Vraagprijs is €50
Geen ruil of lagere boden aub.
De game is de Aziatische versie met Engelsie schermteksten (het spel zelf is Japans gesproken). Je kan de game enkel vanuit Azië of Japan importeren, wat momenteel een €70-80 zal kosten.
Vraagprijs is €50
Geen ruil of lagere boden aub.