Archief - Te koop : Ps3 30 gb+ 5 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Agoria

Legacy Member
Ik verkoop een ps3 40 gb met 5 games voor 270 euro. De Ps3 is anderhalf jaar oud en is in perfecte staat, hij is nog nooit verplaatst geweest en is natuurlijk nog geen enkele keer tegen de vlakte gegaan ! Hij is geen enkele keer moeten teruggaan voor reparatie of wat dan ook !
De 5 games zijn : Uncharted, killzone 2, mgs4, resistance 2, en unreal tournament 3

PRQPHET

Legacy Member
ene van 30gig? bestaat da wel O_o

ist ut3? zoja, apart verkopen?

Agoria

Legacy Member
jazeker bestaat die, en ja de enigste ja het is UT3 ! Maar ik verkoop de games liefst niet apart, sorry !

Goldrusher

Legacy Member
30GB heeft nooit bestaan hoor.
Je bedoelt wellicht 40GB.

Maakt op zich weinig uit, nieuwe eigenaar kan er een nieuwe hdd insteken, zo'n dingen kosten vrijwel niets en hoe je het doet staat uitgelegd in de handleiding.

Agoria

Legacy Member
Goldrusher zei:
30GB heeft nooit bestaan hoor.
Je bedoelt wellicht 40GB.

Maakt op zich weinig uit, nieuwe eigenaar kan er een nieuwe hdd insteken, zo'n dingen kosten vrijwel niets en hoe je het doet staat uitgelegd in de handleiding.

oei :D, ge hebt nog gelijk ook nog ! Ja was er thans heilig van overtuigd dat het 30 gb was, tot dat ik de doos nu nog eens ter zekerheid bekeek :)

b0rn2die4

Legacy Member
Goldrusher zei:
30GB heeft nooit bestaan hoor.
Je bedoelt wellicht 40GB.

Maakt op zich weinig uit, nieuwe eigenaar kan er een nieuwe hdd insteken, zo'n dingen kosten vrijwel niets en hoe je het doet staat uitgelegd in de handleiding.

ze bestaan niet om nieuw te kopen, maar met mits onderdelen te kopen, de HDD voor 30gb, kan dit wel. Daarmee dat ik zei dat er bestaan, maar weinigen in hun soort.

Goldrusher

Legacy Member
Mja, die 40GB is ook wel een beetje een type PS3. Daarom toch wel het vermelden waard, wat voor hdd er ook in zit.

b0rn2die4

Legacy Member
* Mysterie opgelost * nu trug naar de echte essentie van dit topic, nl Agoria dat een PS3 40 GB wil verkopen :)

Agoria

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
* Mysterie opgelost * nu trug naar de echte essentie van dit topic, nl Agoria dat een PS3 40 GB wil verkopen :)

idd ! :D En zo snel mogelijk liefst, moet namelijk snel een nieuw objectief voor op m'n camera kopen !

wasser

Legacy Member
welk objectief zoek je? Nikon? Want verkoop net wat objectieven en ben op zoek naar een PS3 :p .... Wie weet :)

Agoria

Legacy Member
wasser zei:
welk objectief zoek je? Nikon? Want verkoop net wat objectieven en ben op zoek naar een PS3 :p .... Wie weet :)

ik zoek een 10-20 mm, of iets daar tussen met een 2.8 lichtsterkte ofzo, voor een nikon D700

wasser

Legacy Member
:p wel ik heb de helft van wat je zoekt!

Ik heb een Sigma 10-20 F4-5.6 te koop met Nikon vatting. Een lichtsterke lens in dit mm gebied is wel niet goedkoop :( Die 4-5.6 is zowat beste prijs-kwaliteit denk ik. Je hebt nu ook een 3.5 versie dacht ik?

Agoria

Legacy Member
wasser zei:
:p wel ik heb de helft van wat je zoekt!

Ik heb een Sigma 10-20 F4-5.6 te koop met Nikon vatting. Een lichtsterke lens in dit mm gebied is wel niet goedkoop :( Die 4-5.6 is zowat beste prijs-kwaliteit denk ik. Je hebt nu ook een 3.5 versie dacht ik?

voor hoeveel doet ge die sigma weg ? want die had ik eigenlijk ook op het oog, het liefst had ik een tokina gehad maar weinig mensen hebben die. En ja ik moet wel zeggen dat ik niet al het vertrouwen heb in 2de hands objectieven, want het is zoiet delicaat denk ik zo !

wasser

Legacy Member
Wel ik heb al veel objectieven gehad en velen heb ik tweedehands gekocht. Eigenlijk valt dit best wel mee hoor. Je test hem best wel even op je eigen body (of die van de verkoper). Je bekijkt het glas, kijkt of hij scherpstelt, maakt ie lawaai daarbij of niet, wat foto's nemen op verschillende brandpuntafstanden, f-openingen etc en dan kan je al bijna niet meer bedrogen uitkomen.

En het scheelt toch wat op de nieuwe prijs, goede objectieven gaan trouwens lang mee (veel langer als een body).

Bij een betere winkel in België (kwa prijs) staat deze lens nieuw 426.04 euro (afgeprijsd van 599).

Ik had gedacht aan iets rond de 300 euro, bespreekbaar.

Ik ben ook wel te vinden voor een eventuele ruil. Het probleem is wel dat ik niet geïnteresseerd ben in je games die je erbij verkoopt, dus enkel de console.

Als ik zo eens snel op dit forum kijk worden die PS3 met 40GB verkocht voor rond de 185-200 euro. Laat maar weten of je geïnteresseerd bent.

mvg,
Wouter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan