vic
Legacy Member
Sixaxis te koop of te ruil.
meeneem: 30€ excl.
Product is in uiterst goede staat (knoppen zijn heel, lak is er niet afgegeten, joysticks hebben hun rubbere bescherming nog, etc) en toont geen problemen.
Ruilen kan ook, maar moet compenseren met de verzendkosten als ik moet opsturen (wat ongeveer 5 à 6 euro moet zijn).
intresse in ps3 of x360 games:
Fifa 10
Rachet and Clank: A Crack in Time
Mirrors Edge
Battlefield: Bad Company
GTA: Episodes of Liberty City
Infamous
Eternal Sonata
Halo ODST controller
etc.
Voorkeur aan Verkoop.
meeneem: 30€ excl.
Product is in uiterst goede staat (knoppen zijn heel, lak is er niet afgegeten, joysticks hebben hun rubbere bescherming nog, etc) en toont geen problemen.
Ruilen kan ook, maar moet compenseren met de verzendkosten als ik moet opsturen (wat ongeveer 5 à 6 euro moet zijn).
intresse in ps3 of x360 games:
Fifa 10
Rachet and Clank: A Crack in Time
Mirrors Edge
Battlefield: Bad Company
GTA: Episodes of Liberty City
Infamous
Eternal Sonata
Halo ODST controller
etc.
Voorkeur aan Verkoop.
