Yurf
Legacy Member
Te koop (geen ruil) voor PS3 in nieuwstaat. Spel is amper bespeeld.
Rise of the Argonauts
Verzending bedraagt 2 euro (verzending + beschermende envelop). Geen mogelijkheid tot afhalen wegens onregelmatige/lange werkuren.
Vragen kan je altijd in deze topic stellen. Ik verzend enkel binnen België.
Ik behoud het recht om een bod niet te aanvaarden, indien een persoon slechte iTrader-feedback heeft.
Rise of the Argonauts
Verzending bedraagt 2 euro (verzending + beschermende envelop). Geen mogelijkheid tot afhalen wegens onregelmatige/lange werkuren.
Vragen kan je altijd in deze topic stellen. Ik verzend enkel binnen België.
Ik behoud het recht om een bod niet te aanvaarden, indien een persoon slechte iTrader-feedback heeft.

