Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTFMAN zei:Als je wat opleg geeftGT5 prologue wil ik max 12.5euro geven aangezien deze 15euro nieuw kost , moest jij 20euro opleggen dan is het een deal
![]()
WTFMAN zei:Maarja das wel geen eerlijke ruil e , wat jij voorstelde![]()

kay-gell zei:Geen idee van de waarde van GT5 op dit moment eigenlijk. My bad.![]()
ge kon proberen e
Moest je GT5 en een andere interessante game hebben , dan wil ik ze wel ruilen voor RE5 
CivicD zei:Gta 4
Nfs pro street
Nfs undercover
ufc 2009
far cry2
motorstorm
shaun white snowboarding
killzone 2
nba2k7
bad company Golden steelcase
fifa 08
tomb raider
eyecreate+ps3 eye
logitech cordless advantage
iet van dit voor re5 2mag
pm bij intresse aub
Graverobber zei:WTFMAN: sorry dat ik ff je thread kom storen, maar jij hebt toch geen intresse in iets van dit.
Ik heb ook nog een RE5 in nieuwstaat liggen, heb intresse in GTA4 en Bad Company.
