Archief - Rainbow Six Siege en Uncharted Collection TR/TK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Graag zou ik onderstaande games willen ruilen of verkopen.
Beide games zijn in nieuwstaat, amper op gespeeld.
- Rainbow Six Siege : min 30 euro excl , meeneemprijs 33 euro excl
- Uncharted Collection : min 25 euro excl, meeneemprijs 30 euro excl
Games worden ook aangeboden in vriendenkring en op andere websites!

Ruilen kan tegen het volgende :
- Playstation vouchers
- NBA 2K16

Voorkeur gaat uit naar ruilen
Kopen kan eventueel ook, er kan zelf betaald worden via PayPal

Mvg Benny

LeftShoe

Legacy Member
Barbeet zei:
Hallo,

Graag zou ik onderstaande games willen ruilen of verkopen.
Beide games zijn in nieuwstaat, amper op gespeeld.
Games worden ook aangeboden in vriendenkring en op andere websites!

Ruilen kan tegen het volgende :
- Playstation vouchers
- NBA 2K16

Voorkeur gaat uit naar ruilen
Kopen kan eventueel ook, er kan zelf betaald worden via PayPal

Mvg Benny

Rainbow Six Siege ruilen tegen Battlefield Hardline of Pro Evolution Soccer 2016?

Barbeet

Legacy Member
LeftShoe zei:
Rainbow Six Siege ruilen tegen Battlefield Hardline of Pro Evolution Soccer 2016?

Hey bedankt, heb deze 2 games reeds op xbox one. Toch bedankt.
Mvg Benny

PauliMascona

Legacy Member
R6 30€ excl geboden

Wil het eventueel ook ruilen met ufc, blood bowl 2 of draon age?

Vanwaar ben je indien oost vlaanderen zou ik er liefst 30€ bieden en er zelf achter komen

Sent from my iPad using Tapatalk

Barbeet

Legacy Member
PauliMascona zei:
R6 30€ excl geboden

Wil het eventueel ook ruilen met ufc, blood bowl 2 of draon age?

Vanwaar ben je indien oost vlaanderen zou ik er liefst 30€ bieden en er zelf achter komen

Sent from my iPad using Tapatalk

Hallo,
Ik ben van Kortrijk (west-vl).
Bodje staat genoteerd
Aangeboden titels heb ik geen interesse, toch bedankt.
Mvg Benny

LouGarou

Legacy Member
Bod van 50 op beide afgehaald of ruil tegen voucher van 50 euro.

PauliMascona

Legacy Member
Kortrijk is dicht genoeg voor mij om er zelf achter te komen. Bodje van 30€ blijft dus. Afgehaald indien mogelijk :)

Barbeet

Legacy Member
50Euro zei:
€30 voor Uncharted Collection

Indien het inderdaad kan afgehaald worden is dit een deal voor mij

PauliMascona zei:
Kortrijk is dicht genoeg voor mij om er zelf achter te komen. Bodje van 30€ blijft dus. Afgehaald indien mogelijk :)

Indien het inderdaad kan afgehaald worden is dit een deal voor mij

Komt beter uit als alles kan worden afgehaald, voucher + 5 euro is net iets minder dan de deal hierboven.
Indien jullie wensen af te halen, kan dit vandaag nog of telkens na 19u

Mvg Benny

PauliMascona

Legacy Member
Yup afhalen. Vandaag is wel onmogelijk, de rest van de week kan ik normaal wel. Indien in orde st maar pm met de gegevens vr r6 siege

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

-Ex!Tjen-

Legacy Member
33€ voor rb6 als ge hem bij mij opt werk kunt afgeven
emoji41.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan