wallaaah
Legacy Member
Ik heb me op de releasedag van PS4 laten overhalen om een ps4 aan te schaffen. Maar ik was al lang door mijn gameperiode heen. En nu staat die dus op mijn kast, al maaaaanden ongebruikt, dus doe ik hem weg. Ik doe hem weg voor een vaste prijs van 250 euro, incl 2 controllers.
Heb ook nog een Astro A50 headset te koop, kostte nieuw 300 euro, en nu voor 200 doe ik hem weg.
In pakket samen, de A50 en de PS4, gaan ze weg voor 400 euro.
Mail gerust naar [email protected] bij interesse. Of natuurlijk via PM hier op t forum.
Heb ook nog een Astro A50 headset te koop, kostte nieuw 300 euro, en nu voor 200 doe ik hem weg.
In pakket samen, de A50 en de PS4, gaan ze weg voor 400 euro.
Mail gerust naar [email protected] bij interesse. Of natuurlijk via PM hier op t forum.