Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reinzwijn zei:Hoeveel verzending voor de camera? Vanwaar ben je?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Genoteerd ik sluit woensdag om 20u af.Dimieuh zei:Alvast bodje op de PSTV 30 excl
Sent from my Lenovo TAB 2 A10-70F using Tapatalk
Chr0m3 zei:Ik ben van Wingene. Wat de verzending betreft zal ik eens moeten nagaan en wil je enkel de camera of ook de houder, want doe ze liever samen weg.
Genoteerd ik sluit woensdag om 20u af.
Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk
Wingene is niet bij de deur natuurlijkNet het pakket gewogen en weegt ongeveer 720gr. De verzending zou dan €6,50 bedragen, is een 24u levering. Dus voor €41,50 incl. is het voor jou.Reinzwijn zei:Houder erbijWingene is niet bij de deur natuurlijk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Chr0m3 zei:Genoteerd ik sluit woensdag om 20u af.
Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk
Zal deze straks eens wegen, maar ik vermoed dat dat ook €6,50 zal zijn. Ik laat het je nog weten.Dimieuh zei:Hoeveel bedraagt verzendkost voor deze?
Dimieuh zei:Hoeveel bedraagt verzendkost voor deze?
Bij deze is hij voor jou, pm me indien je nog interesse hebt.Dimieuh zei:Alvast bodje op de PSTV 30 excl
Sent from my Lenovo TAB 2 A10-70F using Tapatalk