Philharmoniker
Legacy Member
20/01/2014 aangekocht, met factuurtje nog.
perfecte staat.
Hier onder enkele fotos
http://i64.tinypic.com/1180l1g.jpg
http://i63.tinypic.com/301ex5g.jpg
Af te halen te Westerlo.
Startprijs 220
Meeneemprijs 235euro
perfecte staat.
Hier onder enkele fotos
http://i64.tinypic.com/1180l1g.jpg
http://i63.tinypic.com/301ex5g.jpg
Af te halen te Westerlo.
Startprijs 220
Meeneemprijs 235euro
235 euro (meeneemprijs) geboden. Stuur maar pm voor afhaling. Ik wil hem graag wel ff testen voor ik hem meeneem aub.