Archief - PS4 20th Anniversary Edition (Sealed)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

motje82

Legacy Member
Geplukt vanop het internet, want geen zin om zelf opsomming te maken. Belangrijk te weten: PS4-doos nog nooit opengedaan

Minimumprijs: 800 euro
Meeneemprijs: 1.000 euro

Vragen/opmerkingen? Ik beantwoord ze met plezier.

a limited edition Sony Playstation 4 20th Anniversary Edition, brand new and sealed.
This is an extremely rare piece of gaming history.

Inside you will find:

• 500GB PS4 console with Original Grey finish with classic PS1-logo and start up animation
• Vertical Stand
• Dualshock 4 wireless controller (Original Grey finish)
• Playstation Camera (Original Grey finish)
• HDMI Cable*
• Mono Headset (Original Grey finish)
• AC power cord (European & UK)
• USB cable*
• Instruction manuals

BELANGRIJK: ALLEEN BIEDINGEN VANAF 800 EURO WORDEN AANVAARD, AL WIE NIET ZOVEEL WIL BIEDEN, HOEFT DE MOEITE NIET TE DOEN. 800 euro lijkt me eerlijke democratische prijs

Gio_320

Legacy Member
Goudzoekers zijn ook mensen eh xD


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Xtralecherus

Legacy Member
Gio_320 zei:
Goudzoekers zijn ook mensen eh xD


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die hebben wel wat meer succes dan deze kerel :'). + Het feit dat hij blijkbaar een bod noteerde maar niet verkoopt zegt al genoeg. En daarbij vind ik dat men hier eens regels gaat aanpassen met zulke limited editions te verkopen aan winstpraktijken. Het is nu niet dat een PS4 met 500GB meer als €300 kost, zelf voor minder vind je er. Zijn prijs zou iig al niet hoger als dat mogen liggen, ongeacht welk model imo. PS4 = PS4 Limited edition of niet, het is maar een beetje verf en een getalletje dat erop zit..

Gio_320

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Die hebben wel wat meer succes dan deze kerel :'). + Het feit dat hij blijkbaar een bod noteerde maar niet verkoopt zegt al genoeg. En daarbij vind ik dat men hier eens regels gaat aanpassen met zulke limited editions te verkopen aan winstpraktijken. Het is nu niet dat een PS4 met 500GB meer als €300 kost, zelf voor minder vind je er. Zijn prijs zou iig al niet hoger als dat mogen liggen, ongeacht welk model imo. PS4 = PS4 Limited edition of niet, het is maar een beetje verf en een getalletje dat erop zit..

Effe een print maken op een folie en erop kleven en hij ziet er zelvde uit!

Alsje ingesteld bent een limited te kopen met bedoeling er winst op te maken zouden ze u gene mogen verkopen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

shawnthaboss

Legacy Member
Hij vraagt er toch voor wat hij wil ? Of hij het nu verkoopt of ermee blijft zitten is niet ons probleem... als hij iets noteerde en dan niet verkoopt is het iets anders maar dan moet de bieder het verder regelen met de verkoper en niet wij

brucelee be

Legacy Member
motje82 zei:
Het was genoteerd dat hij onder minimumbod heeft geboden, ergo zijn bod is ongeldig. Noteren is niet gelijk aan aanvaarden, anders had ik mijn minimumbod op 700 gezet he

5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.

Was genoteerd, verplicht te verkopen.

DeGreg

Legacy Member
brucelee be zei:
5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.

Was genoteerd, verplicht te verkopen.

+ 1

LouGarou

Legacy Member
Gelieve inderdaad eindelijk pm te sturen/te reageren op mijn berichten ter afhandeling.

Ludanto

Legacy Member
Zijn vorig topic was de meeneem 1.100 en minimum 900. Nu is het 1000 en 800. Nog 3 topics wachten dan :-)

Trouwens motje82, wat houdt noteren dan in voor jou?

inqubus

Legacy Member
als ge niet tevreden waard met het bod dan had je het ook niet moeten noteren.....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan