Rorschach
Legacy Member
Hej,
Ik verkoop dus mijn PS3 headsetje. Reden van verkoop? Ik heb een PS3 gekocht waar deze bijzat. Ik heb totaal niet veel mensen in mijn friendslist dus ook geen tijd om te praten...
Liefst zou ik ruilen tegen een goed spel!
Het is de deze:
http://images.macnn.com/esta/content/0806/sonysocomps3headset-lg.jpg
Ik verkoop dus mijn PS3 headsetje. Reden van verkoop? Ik heb een PS3 gekocht waar deze bijzat. Ik heb totaal niet veel mensen in mijn friendslist dus ook geen tijd om te praten...
Liefst zou ik ruilen tegen een goed spel!
Het is de deze:
http://images.macnn.com/esta/content/0806/sonysocomps3headset-lg.jpg
