afoenis
Legacy Member
Hallo,
ik zou graag willen vragen of er al ondertussen een nieuwe beta game zoals MAG of Battlefield Bad Company 2 of iets anders.
En ik heb nog een andere vraag.Ik heb 3 weken geleden een MAG Beta code gekregen en ik voer hem in in de store maar die zegt dat ie ongeldig is.Ik heb die ook geprobeerd op mijn US account maar hetzelfde probleem.Is het mss omdat de beta gesloten is ofzo?
Grtz afoenis
ik zou graag willen vragen of er al ondertussen een nieuwe beta game zoals MAG of Battlefield Bad Company 2 of iets anders.
En ik heb nog een andere vraag.Ik heb 3 weken geleden een MAG Beta code gekregen en ik voer hem in in de store maar die zegt dat ie ongeldig is.Ik heb die ook geprobeerd op mijn US account maar hetzelfde probleem.Is het mss omdat de beta gesloten is ofzo?
Grtz afoenis
