Archief - PS3 80GB met garantie tot 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Ik zou graag mijn PS3 console verkopen van 80GB.
Deze is aangekocht op 22/04/2009 aan de prijs van 399 euro.
Deze console gaat enkel weg, wanneer mijn gamepakket verkocht geraakt zie andere thread !!
Console komt met dual shock 3, alle kabels die in de doos zaten bij aankoop.
Er zijn lichte gebruikerssporen op de console maar dit kun je niet vermijden op die blinkende consoles.
Ik vind deze console persoonlijk veel mooier dan de slim versies.
Ik verkoop de console omdat ik dringend geld nodig heb voor iets anders.
Bevind zich in zeer mooie staat !! En niemand rookt er in mijn huis.
Min prijs is 150 euro afgehaald, ik stuur niet op !
Is ook aangeboden in vriendenkring.
Min is dus 150 euro, maar had er graag iets meer voor gezien.
Let wel op, op mijn werk zit ik met heel veel collega's, dus kan zijn dat deze personen zeer snel zouden toehappen.
Meeneemprijs is 200 euro afgehaald.
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Yep xbox heb ik al.
En games staan in een andere thread.
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Genoteerd.
Je krijgt voorrang omdat je heel dicht woont.
Als mijn games verkocht geraken en er bied niemand meer, dan ben jij de winnaar.
Greetz

Boltèr

Legacy Member
Desnoods 250 voor de console + alle games;) beperkt budget dus hoger kan niet..

Barbeet

Legacy Member
Deze titels kan je er allemaal bij krijgen voor 250 euro.
Maar niet gans het pakket.
Greetz

Ratched & Clank Quest for booty
Ratched & Clank Tools of destruction
Motorstorm 1
Motorstorm 2
Resistance 1
Resistance 2
Killzone (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy)
GTA (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Boltèr :

Ik heb zonet een bod ontvangen van 525 euro op alles.
- 19 blu rays
- 11 games
- PS3 console 80GB
Dan ben ik in 1 keer alles kwijt.
Die persoon zou normaal woensdag alles komen afhalen, indien dit niet gebeurt krijg jij de 2de kans. Maar dan wel 170 euro voor de PS3 console alleen. Ik kan meer krijgen voor de rest apart daarmee.

En console + games gaan weg voor min 350 euro, dit bod krijgt ook voorrang op de rest.
350 euro voor een console van 4 maand oud + 11 games vind ik zeker te doen.
Ik kan pas vanavond reageren, want moet gans de dag werken.
Greetz

Boltèr

Legacy Member
Met de console alleen zou ik al meer dan tevreden zijn, maar hoogstwaarschijnlijk zie ik deze aan mijn neus voorbijgaan. Dus ik bereid me daar al op voor.:)
Alvast bedankt voor de zeer duidelijke en correcte aanpak!

Grts!

Barbeet

Legacy Member
Hey Boltér,

Zie je dit eventueel zitten voor 300 het volgend pakket :

Alles van games maar dan zonder uncharted 2 voor 300 euro ?

Dus :
PS3 console + wireless controller
Ratched & Clank Quest for booty
Ratched & Clank Tools of destruction
Uncharted
Motorstorm 1
Motorstorm 2
Resistance 1
Resistance 2
Infamous
Killzone (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy)
GTA (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy

Voor 300 euro, indien akkoord, krijg je voorrang op diene gast.
Greetz

piet217

Legacy Member
Moest ik nog mee kunnen doen, ik bied 180€ voor console + wireless controller afgehaald

ditn_tae

Legacy Member
Dejeu ben net op zoek naar PS3 en woon maar op een kwartier ver.
Moest om een of andere reden met de andere personen de deal niet doorgang zou ik ook graag een bod doen.

Boltèr

Legacy Member
Ja dat bod lijkt me wel super! It's a deal wat mij betreft!

Barbeet

Legacy Member
Boltèr: Is deal voor mij.
Wanneer spreken we af ?
Stuur anders een pm wanneer het u past en met uw gegevens.
Ook uw emailadres, dan kan ik al het garantieticket doormailen.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan