Archief - PS3 40gig + 2 controllers + 15 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omni

Legacy Member
-Ps3 40GB uit garantie en in goede staat (niks krassen of iets, weinig gebruikt)
-2 controllers (geen dualshock)
-15 games:

-Resident evil 5
-star wars the force unleashed
-mirror's edge
-devil may cry 4
-metal gear solid 4(plat)
-ridge racer 7
-gta4
-fifa street 3
-fight night 3
-unreal tournament
-assasins creed
-armored core 4
-skate
-street fighter 4
-the orange box

minimum: 365 Euro
meeneem: 400 Euro
Liefst af te halen, heb geen idee hoe ik anders heel dieje nest zou moeten verzenden. Ps3 staat op dit moment in Leuven en is daar dus ook af te halen.

-NIETS GAAT APART WEG DUS GELIEVE NIET OP ALLE GAMES APART TE BEGINNEN BIEDEN AUB

staat nu ook op kaza: http://www.kapaza.be/detail/23373315/

Thysios

Legacy Member
Moest je het toch niet volledig wegkrijgen, ik ben geïnterreseerd in orange box en resident evil 5 ;)

daedalus

Legacy Member
45 euro voor 1 controller + gta4 + mgs4 afgehaald
(controller onder voorbehoud)

ben van beringen dus kan komen afhalen
je haalt er imo meer uit als je apart verkoopt

Goodfella

Legacy Member
succes om een geïnteresseerde te vinden voor die 15 spellen.. Je haalt er meer uit als je appart verkoopt of in loten van 5 spellen.

Moest je van gedacht veranderen, ik ben geïnteresseerd in de PS3

rosero202

Legacy Member
Verkoop je de PS3 met volgende spellen? zoja voor hoeveel?
MGS,
GTA4
UT

Is er nog enige vorm van garantie en hoe verloopt deze heb een tijd geleden een xbox360 gekocht na een week RROD en met heel veel geklaag via game mania en microsoft toch nog de garantie mogen gebruiken van de eerste koper.

Goodfella

Legacy Member
Nieuw kost een PS3 Slim met 120 GB 259 euro.
Deze is van 40 gb, dus de oudste versie en dan denk ik aan 140 euro?

Duc1n0

Legacy Member
-Ps3 40GB uit garantie en in goede staat (niks krassen of iets, weinig gebruikt)
-2 controllers (geen dualshock)
-Resident evil 5
-metal gear solid 4(plat)


€150 afgehaald in Leuven.

Blazinn

Legacy Member
Ik vrees dat je niet zomaar iemand vindt voor dit totaalpakket. Moest je toch beslissen om spellen afzonderlijk weg te doen ben ik bereid een bod te doen op :

- Resident Evil 5
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan