Archief - PS3 (320BG), accessoires & spellen: Moet weg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Loser

Legacy Member
Zo, en een laatste advertentie voor mijn PS3 met een reeks topgames.
- PS3: CECH-2504B (320GB)

De accessoires:
- 2 controllers
- 2 move controllers
- Move-camera
- Bluetooth PS3-headset (oortje)
- HDMI-kabel
- stroomkabel

De games:
-Call of Duty Ghosts
-Bioshock Infinite
-Madden 25
-Brütal Legend
-Beyond: Two Souls
-Uncharted 2: Among Thieves
-Uncharted 3: Drake’s Deception
-Call of Juarez: Bound in Blood
-L.A. Noire
-Infamous (Platinum)
-Infamous 2

Omdat ik m'n kamer het liefste zo vlug mogelijk opgeruimd heb, verkoop ik alleen nog in pakket, maar wel voor een erg zacht prijsje :)
Minimumprijs 100, meeneem 150 en ik sluit af 24u na het eerste bod. De prijzen zijn exclusief verzending, maar ik kan verzenden via de Post en via Kiala.

70€ is een reële prijs voor de spellen alleen al, dus kom maar op!

2016-02-13%2013.34.19.jpg

2016-02-13%2013.32.56.jpg

2016-02-13%2013.31.05.jpg

2016-02-13%2013.30.12.jpg

Loser

Legacy Member
Geen interesse in de Vita, sorry.

Oké, bod van 90 excl. is genoteerd. Dan gaan de 24u ook in vanaf het uur van jouw post. Succes :)

georgiodavid

Legacy Member
120€ exc ik kom het morgen rond 11 uur halen. Werkt alles ok en ouderdom?in Rookvrij omgeving gestaan?

Loser

Legacy Member
Vreemd genoeg is dit topic vanzelf uit mijn abo's verdwenen, maar no harm done.
Morgen is net de enige dag deze week dat ik door de dag niet kan. Maar we vinden ongetwijfeld een gaatje.

Ik heb alles nog getest, en heb er tot oktober nog op gespeeld. Ik heb wel de hele boel terug geïnitialiseerd. Alles werkt nog prima, altijd in een rookvrije omgeving gestaan.

Edit: Oh, en ik zie dat ik de Move-controllers in de beginpost ben vergeten te vermelden. Maar die heb je vast op de foto zien staan. Die zitten er dus ook bij.

Loser

Legacy Member
Oké, dan is het nu afgesloten. Als ik het goed zie, was dat laatste bod ook nog binnen de tijd, dus is het verkocht aan RSSD. Stuur je een PB met je adres en voorkeur voor verzending? Een verpakking heb ik hier nog wel liggen. En je adres misschien ook nog, van die defecte PS3 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan