Archief - PS3 160GB + 2 controllers + 11 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snotboebel

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop mijn PS3 met controllers en games wegens overschakeling naar PC gaming.

PS3 160GB model
2 controllers: dualshock sixaxis + gewone sixaxis
11 games: BF 3, BF4, COD BO, COD MW3, Killzone 3, Diablo, Gran Turismo 5, Dead Island, Far Cry 3, Borderlands 2 & GTAV
Alle kabels (incl. 2x controller USB kabel, excl. HDMI), handleiding en doos inbegrepen.

Pakketverkoop heeft voorkeur. Af te halen in Leuven.

Doe een redelijk bod aub ;).

-----> Pics

Snotboebel

Legacy Member
Bedankt voor het bod maar het is iets te laag. Het staat ook op 2dehands.be te koop en daar heb ik een bod van 100 euro. Voorlopig is het nog niet verkocht.

RSSD

Legacy Member
Snotboebel zei:
Bedankt voor het bod maar het is iets te laag. Het staat ook op 2dehands.be te koop en daar heb ik een bod van 100 euro. Voorlopig is het nog niet verkocht.

Wil nog hoger gaan maar word niet verstuurd zeker ?

Snotboebel

Legacy Member
Ik wil op zich wel versturen maar natuurlijk op je eigen risico. Ik heb even nagekeken hoeveel verzending kost via BPost en dit zou voor het pakket ongeveer 11 à 12 euro zijn (bpack D+1, verpakking, gewichtsticker).

Doe gerust een bod en we zien wel ;).

Alternatief: Ik woon op 100m van het station van Leuven, mocht de trein nemen een makkelijke oplossing zijn.

RSSD

Legacy Member
Je kijkt verkeerd :

https://parcel.bpost.be/nl?method=initCreateLabelLight

Pakket online aanmaken, kost 6 € boven de 2 kg.
In de veronderstelling dat je een eigen doos gebruikt dan wel.
En als je dat deftig opvult met krantenpapier of dergelijke dan komt dat goed.

Indien je dat ziet zitten dan doe ik een bod van 110 € excl. verzending.
Het jammerste is de schijf van 160 gb, beetje aan de lage kant.

Mvg,
RSSD

Snotboebel

Legacy Member
Juist, bedankt voor de link!

110 met verzending erbij in vgl met 100 afgehaald is net te weinig meerwaarde vind ik. Voor de extra moeite wil ik het wel doen voor 125 euro inclusief verzending. Akkoord?

RSSD

Legacy Member
Snotboebel zei:
Juist, bedankt voor de link!

110 met verzending erbij in vgl met 100 afgehaald is net te weinig meerwaarde vind ik. Voor de extra moeite wil ik het wel doen voor 125 euro inclusief verzending. Akkoord?

Was exclusief verzending maar goed, 125 is dan meteen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan