Archief - Pro Evolution Soccer 2017 FC Barcelona Edition *

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheSmurfs

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn 1 dag oude Pro evolution soccer 2017 Barcelona edition.

Het is de ijzeren Barcelona steelcase editie voor de ps4. Ik heb hem vandaag gekocht maar is niet men ding.

Is aangekocht bij game mania voor 60 euro.

Minimum en meeneem: 40 euro incl.

Het spel kan afgehaald of verstuurd worden. Verzending is altijd op risico van de koper.

f8f17a49b28f393d0f576b63006225af.jpg


1af6364cb3e1d673a2f7d216f2e9b0c6.jpg


https://www.gamemania.be/games/playstation-4/pro-evolution-soccer-2017-fc-barcelona-edition

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

tointje9810

Legacy Member
soms interesse in ruil?

Digimon cyber sleuth
Deadpool
Uncharted nathan drake collection
Trackmania

TheSmurfs

Legacy Member
tointje9810 zei:
soms interesse in ruil?

Digimon cyber sleuth
Deadpool
Uncharted nathan drake collection
Trackmania
Geen ruil.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

TheSmurfs

Legacy Member
LeftShoe zei:
Hij kost op zavvi 45 euro nieuw, bij deze bied ik 32 incl. verzendingskosten. Mvg, L
Dan moet je hem daar kopen. Gaat niet weg onder de 40 euro. Is een buitenlandse webshop. En die verzending is minstens 2 weken.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

LeftShoe

Legacy Member
TheSmurfs zei:
Dan moet je hem daar kopen. Gaat niet weg onder de 40 euro. Is een buitenlandse webshop. En die verzending is minstens 2 weken.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Ik trek m'n bod alvast in, heb eigenlijk niet veel budget deze maand. Klein detail, je kan bij je lokale Mediamarkt de prijs van een spel op Zavvi of vergelijkbare Benelux sites laten aanpassen naar de winkelprijs bij Mediamarkt. In die zin kan je het spel gewoon in je buurt gaan halen aan die prijs :) ben je een pak minder geld kwijt dan bij Game Mania.

Hoedanook, succes ermee.

TheSmurfs

Legacy Member
LeftShoe zei:
Ik trek m'n bod alvast in, heb eigenlijk niet veel budget deze maand. Klein detail, je kan bij je lokale Mediamarkt de prijs van een spel op Zavvi of vergelijkbare Benelux sites laten aanpassen naar de winkelprijs bij Mediamarkt. In die zin kan je het spel gewoon in je buurt gaan halen aan die prijs :) ben je een pak minder geld kwijt dan bij Game Mania.

Hoedanook, succes ermee.
Is speciale editie met die Steel book.
Maar geen probleem.

Minimum en meenemen prijs: 40 euro incl.

Ook te koop aangeboden op 2dehands.be vanaf nu.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan