Zymp
Legacy Member
Hey
Ik heb Killzone Shadow Fall in de aanbieding wegens echt niet mijn ding. Heb het tien minuten gespeeld en intussen staat het al een half jaar in de kast.
Heb het al een tijdje geleden hier in goed vertrouwen gekocht, maar pas bij aankomst werd duidelijk dat het een franse cover is. Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat dit niet vermeld stond, dus wil ik het zeker benadrukken dat je dit weet. Het is ook een bundel copy, maar dat is imo heel wat minder erg dan een franse cover.
Spel mag weg vanaf 5 euro exclusief. Meeneem zal ik zetten op 10 excl. verzending.
Verzending is 2 euro.
Ook te ruil, je mag vanalles aanbieden!
Zoek enkele games waarbij ik nog wel kan opleggen, zoals the last of us en GTA V.
Edit: verkocht!
Edit2: koper reageert momenteel wel nog niet... Nog een pm sturen
Ik heb Killzone Shadow Fall in de aanbieding wegens echt niet mijn ding. Heb het tien minuten gespeeld en intussen staat het al een half jaar in de kast.
Heb het al een tijdje geleden hier in goed vertrouwen gekocht, maar pas bij aankomst werd duidelijk dat het een franse cover is. Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat dit niet vermeld stond, dus wil ik het zeker benadrukken dat je dit weet. Het is ook een bundel copy, maar dat is imo heel wat minder erg dan een franse cover.
Spel mag weg vanaf 5 euro exclusief. Meeneem zal ik zetten op 10 excl. verzending.
Verzending is 2 euro.
Ook te ruil, je mag vanalles aanbieden!

Zoek enkele games waarbij ik nog wel kan opleggen, zoals the last of us en GTA V.
Edit: verkocht!
Edit2: koper reageert momenteel wel nog niet... Nog een pm sturen
