Archief - kapotte ps3 met doos.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sjoeantie

Legacy Member
Ja titel zegt genoeg denk ik :)
Tis de lens die kapot is en die word gratis vervangen door playstation 3.

Liefst afhalen.

Mvg Sjoeantie

killo 11

Legacy Member
Volgens de nederlandse televisie word die lens helemaal niet vervangen door Playstation, en zou het je 180euro kosten om ze te laten vervangen.

Sjoeantie

Legacy Member
ik heb game mania gecontacteerd en daar zeiden ze dat ze em gratis vervangen omdat het nu als een fabrieksfout word vervangen.

Sjoeantie

ditn_tae

Legacy Member
Kan je beetje meer informatie geven over de ps3?
ik ben misschien geïnteresseerd

Sjoeantie

Legacy Member
ditn_tae zei:
Kan je beetje meer informatie geven over de ps3?
ik ben misschien geïnteresseerd
het is de 40 GIG versie.
De lens leest geen CD's meer maar bij Game Mania vertelden ze me dat je deze gratis kunt opsturen en dat hij dan nog gratis word gemaakt. Je kan er ook nog spellekes bijkopen. Een controller is er niet bij en de kabels miss da laat ik wel weten.

Greets Sjoeantie

Metteh

Legacy Member
omdat um aant liegen is omdat GameMania nooit direct informatie geeft over defecte consoles. Ze verwijzen u direct door naar de klantendienst van Sony. En volgens mij zoals ik al zaken heb gelezen gaat die niet onder de garantie van Sony vallen.

daedalus

Legacy Member
als er nog garantie is word deze zonder probleem normaal vervangen.
je moet kasticket hebben wel.
mijne mocht ik zo ook opsturen.
had hetzelfde aan de hand
is gekend probleem denk ik wel dat de lens geen blu ray meer leest

Jayvie

Legacy Member
Ik heb mogelijk interesse en kan ook afhalen.

Vaneigens kan ik rap terug aan uw deur staan als dat niet gratis gerepareerd wordt... Prijs?

ProGunNL

Legacy Member
50€ geboden, ik woon in Mol dus kan hem vandaag nog afhalen

Sjoeantie

Legacy Member
murder inc zei:
omdat um aant liegen is omdat GameMania nooit direct informatie geeft over defecte consoles. Ze verwijzen u direct door naar de klantendienst van Sony. En volgens mij zoals ik al zaken heb gelezen gaat die niet onder de garantie van Sony vallen.

Sjoeantie

Legacy Member
@murder inc.
ik heb er over geinformeerd en ze zeiden dat dat wel gratis word gedaan ik zal morgen nog eens gaan horen maar ik ben er bijna 100procent zeker van.
@Quacke3
omdat ik er maar steeds de tijd er niet voor vind en omdak er de zin niet voor vind en wil hem nu voor een prijsje laten gaan aan iemand die niet veel cash hebben en wel een ps3 willen hebben en kunnen deze dan bij mij verkrijgen. Daarna sturen ze hem op en krijgen ze een werkende terug voor een prijsje.
@Daedlus
Vroeger moest dit defect in de garantie vallen nu niet meer.
Het word nu aanzien als een fabrieksfout die gratis word hersteld.
Ik weet het bijna 100% zeker van maar ga er morgen nog is naar horen.
@Jayvie
Ik ga er morgen nog eens achterhoren en laat je dan iets weten.
Toch bedankt voor de intresse :)
@ProgunNL
50euro vind ik wel zeer weinig.
voor 125 is de meeneemprijs.
100 is de Min prijs.

Teknohol1c

Legacy Member
Allemaal goed en wel maar men vraagt of er een kasticket bij is. Da's 't enige waar je geen antwoord op geeft. Fabrieksfout, fabrieksgarantie, whatever, ge moet een kasicket aka aankoopbewijs (met de nadruk op aankoop...) hebben of ge kunt fluiten naar u garantie.
Kan evengoed ne gestolen play zijn da ge hier komt verpatsen makker ;)

geen interesse hier, maar mensen mogen best gewaarschuwd zijn ;)

Fiezik

Legacy Member
ik dacht dat geen enkele 40gig model nog in garantie was (12maand versies toch) dus zal deze zeker niet gratis worden vermaakt, en LOL 100€ min? gij slaat ze zeker, ge zou al moeten blij zijn met 50€

Sjoeantie

Legacy Member
Mag dicht,
Ik ga het nog eens allemaal natrekken en ik heb het aankoopbewijs en ne maat gaat em overkopen.
Da de mensen op dit forum de link onmiddelijk leggen met iemand die gestolen goederen op een gameforum zet...
Damn man
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan