Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kevindb zei:platinum of niet?
b0rn2die4 zei:stuntman ignition / nba 2k9 / mirrors edge ?

Darkslash zei:Ik zou zeggen Mirror Edge maar die is erg kort![]()
b0rn2die4 zei:kort of niet, blijft goed spel hoor ^^
Thysios zei:Mirror's Edge + 5 euro?
Darkslash zei:Heeft er niemand uncharted 2? Maar Mirror Edge moet ik niet sorry.
Thysios zei:Mirror's Edge + 5 euro?
Thysios zei:Heb ik wel maar vind ik een beetje teveel gevraagd voor Infamous...
Heb ook nog Rainbow Six Vegas 2 indien geïnterreseerd (of Motorstorm: Pacific Rift)
Darkslash zei:Infamous+ 5€?
