Archief - Groot lot PS2-games (ook apart te koop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LouGarou

Legacy Member
Ik doe graag volgende games van de hand (opruiming collectie). Games zijn allemaal in goede tot uitmuntende (nieuw)staat.

Prijzen zijn meeneemprijzen, bieden staat uiteraard vrij op meerdere titels of pakket.


  • [*]Maximo 5
  • Killzone (2x) 6
  • Killzone CE 6
  • Devil May Cry 2 5
  • Max Payne 2 3
  • Killer 7 5
  • Platinum Killzone 2
  • Platinum Rayman Revolution 2
    [*]Platinum World Rally Championship 2
  • Platinum DBZ Budokai Tenkaichi 2
  • Platinum Ratchet & Clank 3 2
  • Platinum God of War 2 5
  • Platinum Disney Pixar Ratatouille (2x) 4
  • Platinum DBZ Budokai 3 4
    [*]Platinum Pro Evolution Soccer 4 1
    [*]Platinum James Bond 007 - Nightfire 2
  • Platinum Black 3
  • Platinum Kingdom Hearts 10
    [*]Platinum Burnout 1
  • Platinum The Lord of the Rings: Return of the Kingd 2
  • Platinum God of War 4
  • Platinum Jak and Daxter: The Precursor Legacy 4
  • Platinum Final Fantasy X 10
  • Platinum Star Wars Battlefront 5
  • Platinum De Sims 2 2
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater 3
  • Manhunt 5
  • Auto Modellista 10
  • Prince of Persia: The Two Thrones 3
  • Tony Hawk’s Underground 2 2
    [*] Canis Canem Edit 10
  • Donald Duck: Power Duck 3
  • Sly 2: De Dievenbende 3
  • Dynasty Warriors 2 3
    [*] Resident Evil 4 5
    [*] Stuntman 3
  • Ratchet & Clank 3
  • Resident Evil: Code Veronica X 5
    [*] Gran Turismo 4 3
    [*] Aliens vs predator: Extinction 3
  • Crash: Mind over Mutant 10
  • Lego Star Wars 2 2
  • Splinter Cell: Chaos Theory 2
  • Rayman 3 (1x gewone cover, 1x 3D cover) 10
  • Rayman M 3
  • Crash Nitro Kart 10
    [*] Need for Speed 2
  • Jak 3 (2x) 5
  • Enter The Matrix 2
  • EyeToy Play 2
    [*] Simpsons Hit and Run 2
  • TMNT: Teenage Mutant Ninja Turtles 5

sPELE

Legacy Member
Platinum Pro Evolution Soccer 4 1
Gran Turismo 4 3
Platinum World Rally Championship 2
Need for Speed 2

Bodje van €6 voor bovenstaande titels, vanwaar ben je precies?

LouGarou

Legacy Member
sPELE zei:
Platinum Pro Evolution Soccer 4 1
Gran Turismo 4 3
Platinum World Rally Championship 2
Need for Speed 2

Bodje van €6 voor bovenstaande titels, vanwaar ben je precies?
Van Wervik. Opsturen zou 5 euro zijn (taxipost) tenzij ik de doosjes weg mag laten?

LouGarou

Legacy Member
sPELE zei:
Zou er om komen, maar is het bod aanvaard?
Heb net gezien dat Need for Speed zonder boekje is. Geldt je bod nog? Anders is het aanvaard hoor.

sPELE

Legacy Member
Boekje geeft niet, bod geldig. Zal je vanavond een lijstje met tijdstippen doorsturen wanneer ik zou kunnen komen.

Praga

Legacy Member
Maximo all the way! Mail gestuurd =)

En een optie op Canis Canem Edit (moet ik ff dubbelchecken thuis)

Praga

Legacy Member
En Canis Canem Edit mag je er dus ook bijdoen! Betaald via overschrijving zonet.

CurrY

Legacy Member
Simpsons Hit and Run 2
Aliens vs predator: Extinction 3
Stuntman 3
Platinum Burnout 1
Platinum James Bond 007 - Nightfire 2

Bodje van 9 excl voor deze.

LouGarou

Legacy Member
CurrY zei:
Simpsons Hit and Run 2
Aliens vs predator: Extinction 3
Stuntman 3
Platinum Burnout 1
Platinum James Bond 007 - Nightfire 2

Bodje van 9 excl voor deze.
15 incl via taxipost?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan